|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En liten kraftig oppfordring (lenke ang. sterilisering av katt)Det var en fin oppfordring,ja. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Opp og ned
|
Sv: En liten kraftig oppfordring (lenke ang. sterilisering av katt)Første jeg gjorde når jeg fikk jenta mi i hus. Hun var ikke store knøttet og det ble komplikasjoner, men ikke verre en at antibiotika og smertestillende fikset det.
|
|
|
#23 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: En liten kraftig oppfordring (lenke ang. sterilisering av katt)Super oppfordring |
|
|
|
|
|
#24 |
|
can-jur
|
Sv: En liten kraftig oppfordring (lenke ang. sterilisering av katt)Det finnes ingen grunner til å ikke kastrere katten sin ( til nød unntak for proffesjonelle oppdrettere).
|
|
|
|
#25 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En liten kraftig oppfordring (lenke ang. sterilisering av katt)Jeg har nettopp fått min fem måneder gamle pusefrøken kastrert. Men det er først om en måned hun får lov til å gå ut heeelt på egen hånd. Kattens retningssans er jo ikke helt på plass før de er minst seks måneder gamle. Jeg tar ingen sjanser, så hun får fortsatt gå med bånd og sele på når hun er ute sammen med oss. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: En liten kraftig oppfordring (lenke ang. sterilisering av katt)
Våre fikk ikke gå ut på egenhånd før de var 8 måneder, så du er ikke hysterisk;-) |
|
|
|
|
|
#27 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: En liten kraftig oppfordring (lenke ang. sterilisering av katt)Veldig bra! Vår lille kattepus er kastrert.
|
|
|
#29 |
|
Livsnyter
|
Sv: En liten kraftig oppfordring (lenke ang. sterilisering av katt)Jeg var helt uviten da vi fikk oss kattefrøken i fjor sommer og spurte dyrlegen om p-piller til henne. Hun fortalte at det anbefalte de virkelig ikke, men argumenter nevnt her i tråden, så frøkna er nå sterilisert og chippet. Kjapt og enkelt gjort. Helt utrolig hvor fort kattene kommer seg etter en slik operasjon. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
Sv: En liten kraftig oppfordring (lenke ang. sterilisering av katt)Ruben ble adoptert fra Dyrebeskyttelsen, så han kom ferdig kastrert, vaksinert og chippet
|
|
![]() |
|
|