|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#901 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: PannekakerBønnenudler og kikertnudler høres interessant ut, særlig hvis de er uten hvete.... Makan, en blir sulten av denne tråden!
|
|
|
#902 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaker
|
|
|
|
|
#904 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PannekakerÅh.. Vårrull! Det er det beste som fins. Særlig sånne skikkelig greasy de har på fish and chips butikker i England. |
|
|
|
|
#905 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: PannekakerDe har vel for vane å kalle de "glassnudler" her i landet.
|
|
#907 |
|
|
Usikker, men en kan vel kjøpe rispapir og lage selv?
|
|
|
#911 |
|
Passiv
|
Sv: PannekakerNudler som del av måltid er helt ok. Det skoleungdommene spiser er tørre nudler eller i beste fall nudler tilsatt vann og en pose med veldig salt krydder uten noe annet til. |
|
|
#912 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Oppskrift og oppskrift, fru Blom.
|
|
#913 |
|
Tittel og tittel....
|
Jeg syns faktisk at de som xen min lagde, og som en kollega lagde er mye bedre enn de man får på kinesisk resaurant.
|
|
|
#914 |
|
Sviiisj!!
|
Hmm, kanskje dere skal herme etter Smilefjes, og begynne med middag til kveldsmat? Da blir han nødt til å spise sunn mat som dere lager, før han legger seg, og så får dere være samlet rundt bordet alle sammen?
|
|
#915 |
|
Sviiisj!!
|
Joda, det stemmer sikkert. Men som cøliaker (i voksen alder) kan jeg plutselig savne Grandiosa til og med.
|
|
#916 |
|
Sviiisj!!
|
Altså, det var en flott oppskrift, men. Skal kjøttdeigen være stekt først? Og hva slags krydder bruker du? Hvor kjøper man dette rispapiret?
|
|
#917 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: PannekakerJeg steker kjøttdeigen først, jeg liker koriander, chili, hvitløk, ingefær, sånne ting, og jeg kjøper rispapir på asiasjappa (eller innvandrerbutikken eller hva slags annet lite kosher utrykk jeg kan finne for å beskrive hvor det er jeg kjøper nevnte rispapir.).
|
|
#918 |
|
A friend with benefits
|
Sv: PannekakerJeg synes rispapir er jævlig i forhold til det andre papiret. Men det kan jo være være at det er forskjell på de i innvandrerbutikker ifht dem jeg har har kjøpt på butikken.
|
|
#919 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, vi pleier å gjøre det når han er borte hos kamerater på ettermiddagen, om det passer seg sånn |
|
|
|
|
#920 |
|
|
Sv: PannekakerMå sei at eg finner det litt artigt om ein pannekaketråd vert stengt fordi den passerer 1000 innlegg.
![]() |
| Emneord |
| ugler |
|
|