|
Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Vi har max 5000 kroner og vil ha nytt kameraJeg kjøpte mitt Finepix S950 til 4000.
![]() |
#2 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Vi har max 5000 kroner og vil ha nytt kamera
Tar det serier? Kjapt i avtrekkeren? Er jo nesten fem år (?) siden jeg kjøpte mitt Finepixkamera så de har vel utviklet seg en hel del. Mitt er et S304. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Vi har max 5000 kroner og vil ha nytt kameraEn kompis av meg mente man måtte ha andre minnekort (raskere?) for å ta serier? Er det andre forskjeller på minnekortene enn størrelse og merke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Populærkulturjunkie
|
Vårt Finepix D30 tar i hvert fall helt fine seriebilder med et XD minnekort |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har fått viljen sin
|
Takk, nå ble jeg litt klokere |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Populærkulturjunkie
|
Med det du sier her så ville jeg ha kjøpte et speilreflekskamera. Gå i en butikk med godt utvalg og kikk litt på de forskjellige modellene. Dette har vært diskutert her mange ganger, og det deler seg stort sett opp i Canon 340/400 eller Nikon D40/D70, avhengig av hvor mye penger du vil legge i det. Dette er alle meget gode kameraer som vil gi deg mange timer med gode foto-opplevelser. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|