|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mitshubishi Outlander og tre barnLykke til med nytt bilvalg. Synd BMWèn tar kvelden nå men sikkert godt med noe nytt. Snakker av erfaring selv om vi gikk fra selveste møkkabilen (verkstedsutgifter som tømte kontoen) til BMW. Kjører sedan nå og siden ungene er blitt så store så sitter de bare på puter. Lillesøster i beltestol.
|
|
|
|
#22 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mitshubishi Outlander og tre barn
Ja, jeg har vært inne på tanken på Passaten. Den er vel av de største innvendig, så jeg tror det går rimelig greit med tre seter. Men så var det det med muligheten til å ta med en ekstra unge, da.... Jeg må kanskje gå på akkord med det kravet |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Mitshubishi Outlander og tre barnJeg syns behovet er godt dekket med at jeg har skrudd av airbaggen fremme. Men av og til savnes det. Da må ungene gå.
|
|
|
#24 |
|
I mål
|
Sv: Mitshubishi Outlander og tre barnJeg kjenner noen som er i samme situasjon som dere mht barn, og de elsker Ford S-maksen sin. Ja, jeg vet den ikke tilfredsstiller alle krav, men jeg ville revurdert det. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mitshubishi Outlander og tre barnV70/XC70 kunne vel før, i hvert fall i enkelte markeder, leveres som 7-seter:
|
|
|
#26 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Sv: Mitshubishi Outlander og tre barn
|
|
|
#27 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Mitshubishi Outlander og tre barnVi har lånt en Outlander idag. Vi har prøvd og prøvd og det funker altså ikke med tre seter |
|
|
|
![]() |
|
|