|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Retromum
|
Fyn, Danmark - Hva er verdt å se/besøke?Vi skal på hotellferie til Fyn i sommer, ingen av oss har vært der før. Vi er to voksne uten barn. Hva er verdt å få med seg på Fyn? Vi har satt av en dag til Odense, bortsett fra det er det helt åpent.
|
|
|
#2 |
|
Originala
|
Sv: Fyn, Danmark - Hva er verdt å se/besøke?Jeg har bare vært på Fyn én gang, og da gikk det meste av tiden med til konferanse. Men jeg fikk med meg at det forekommer mye nakenbading på stranda på Nyborg, i tilfelle det skulle være av interesse. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
guru advisor
|
Sv: Fyn, Danmark - Hva er verdt å se/besøke?Egeskov slott er nydelig! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Retromum
|
Sv: Fyn, Danmark - Hva er verdt å se/besøke?
Skinny dipping utgår til fordel for sjokkisbutikk.
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Fyn, Danmark - Hva er verdt å se/besøke?Egeskov Slott! Da kan dere gå tretopptur. http://www.egeskov.dk/
|
|
|
#6 |
|
guru advisor
|
Sv: Fyn, Danmark - Hva er verdt å se/besøke?Hvis du ser i høyre marg på denne siden ser du flere turistattraksjoner i nærheten. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Fyn, Danmark - Hva er verdt å se/besøke?Her kastet jeg meg på for å anbefale Egeskov, men ser at flere har gjort det før meg. Det er superfint der, man kan kjøpe piknik-kurv i restauranten og sulle rundt hele dagen. Nydelige hager, flotte museer og selvs slottet er fantastisk - vel verdt å se, både med og uten barn. Jeg liker Faaborg veldig godt, en nusselig, typisk dansk liten by på sydkysten. Og ellers så synes jeg hele Fyn er helt fantastisk. Odense er trivelig, og med mye bra shopping og sånn.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Sv: Fyn, Danmark - Hva er verdt å se/besøke?Jeg lurer på om det er en slags hinderløype i skogen i nærheten av Faaborg også. Jeg tror det var en tråd om Fyn her for en tid tilbake, med mange gode tips.
|
|
|
#10 |
|
Retromum
|
Har du nærmere tips om shoppingsteder i Odense? Nå har jeg mannen på slep så shoppingen begrenser seg selv, men litt skal jeg klare å få lurt inn.
|
|
|
#11 |
|
Retromum
|
Vi har bil ja.
|
|
|
#12 |
|
Retromum
|
Ååå, *leter opp forumsøk*
|
|
|
#13 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Gågatene i sentrum. De er lett overkommelige (lite område), og det er mye fine butikker der, både interiør, dingsebutikker, Fine Sko(TM) og ulike klesbutikker. Og strategisk plasserte restauranter og sånn. Jeg var der for en uke siden, og syntes det var utrolig bra. Bare så synd at jeg var på konferanse og derfor ikke hadde noe særlig shoppe-tid.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#15 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fyn, Danmark - Hva er verdt å se/besøke?Jeg slår også et slag for Egeskov slott. Og togmuseet i Odense. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Retromum
|
Dagstur til Tyskland er noe vi vurderer, hva bør vi få med oss av harryhandel og annen handel i tilfelle? Gjerne navn på handlesentre også *uvitende*
Eventyrblanding juli 13 Sist redigert av mocci : 13-05-11 kl 11:34. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Glamorøs
|
Sv: Fyn, Danmark - Hva er verdt å se/besøke?Økomat!
|
![]() |
|
|