|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Borte
|
Sv: Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!Om du bildegoogler streetfashion finner du nok endel inspirasjon.
|
|
|
#22 |
|
Ute på tur
|
Sv: Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!
Pyse.
|
|
|
#24 |
|
Tankefull
|
Sv: Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!Mye salg på HM nå.
|
|
|
#25 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!Det var massemasse sånt i Berlin, gjerne enda litt løsere med bred strikk nederst. Det ble ikke med hjem.
|
|
|
#26 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!Ms Antiquote slår til igjen.
|
|
|
#27 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!Converse, jeans og hood? Det hørtes kjent ut. Kan vi ikke være enige om at det er en klassisk look?
|
|
|
#29 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!Jeg vet du sa at du ikke likte Desigual, men de har en del kult som ikke så crazy i fargene.
|
|
|
#31 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!
|
|
|
#35 |
|
Off the map.
|
Sv: Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!Sommerkjoler fra Gina Tricot kanskje?
|
|
|
#36 |
|
Vaklende
|
Jeg synes også Kasias forslag hørtes bra ut. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!Jeg er nok i samme kategori, og finner endel ok på WWW.sorbet.no, butikk på Strømmen b.la. damene der er også veldig hyggelige og hjelpsomme.
|
|
|
#39 |
|
<*(((<
|
Sv: Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!Jeg lurer mest om det var bikkja som spiste opp stilen din. :har hengt seg opp i trådtittel:
|
![]() |
|
|