Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-11, 18:58   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Rødme

Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!

Jeg opplever forfall.

Maverick pr. dags dato går kun i jeans, lilla converse, en eller annen hvit, grå eller svart halvlang singlet eller t-shirt, en enkel, ensfarget longsleeve og olajakke. Hvis kjølig, add grå cardigan (grovstrikket) eller en grå eller blå lang ullgenser.

Om jeg er virkelig motivert har jeg et skjerf ellerno' i halsen, og øredobber. Håret er langt, bølgekrøllete og mørkt - og nesten alltid løsthengende.

K-J-E-D-E-L-I-G!

Jeg trenger å se hakket voksnere, hakket stiligere og hakket mer, eh, stylet ut.

Har noen konkrete tips til:

- Hverdagskjoler
- Stilige overdeler
- Sko som er hakket mer hvasse enn Converse
- Geniale Tips&Triks

El Naturalista, Odd Molly og denslags er ikke meg, det må være enkelt og stilrent, men rocka og sexy.

Yes?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-11, 19:00   #2
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!

Det du trenger er noen velourkjoler fra OM.

:bidrar:

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-11, 19:02   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!

Præhæ.

Jeg glemte å nevne at jeg er på lavbudsjett.

Gammel 31-05-11, 19:09   #4
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Kunne det kanskje være en ide å finne et enkelt og greit hverdagsskjørt som en begynnelse? Slik at du bar bytter ut jeans med et enkelt blyantskjørt eller lignende?
Jeg jhar forelsket meg i litt fra H&M sin høstpreview, kan noe av dette være litt din gate?

...Får jeg ikke de hanskene på siste bilde, er det mulig jeg rett og slett blir "litt" sur, kjenner jeg...

Link til flere bilder:
http://www.kk.no/870328/slik-blir-hosten-paa-hm

Sist redigert av slaraffen : 31-05-11 kl 19:14. Årsak: La til link
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-11, 19:12   #5
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Hva vil du fornye da? Nye farger? Noe annet enn jeans? Nye sko? Alt sammen?

Jeg tror du hadde sett smashing ut i kjoler fra Margot, for eksempel:

Eller fra Blutgeschwister: (jeg kunne gjerne gått bananas på www.blutgeschwister.de)

Men det er mulig du synes det blir litt for snuppete? (Og så er det kanskje ikke helt lav-budsjett...)

Gammel 31-05-11, 19:16   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Hah. Jeg trenger (tjah, vil ha?) en blomstrete hverdagskjole jeg kan bruke i sommer. Og sko. Nettopp.

(Og et hverdagsskjørt. Og noen overdeler.)

Egentlig trenger jeg at det blir høst igjen. :furte:

Gammel 31-05-11, 19:20   #7
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Du trenger flere par med converse i ulike farger. Da tenker jeg vi har den. Stilen altså.

Gammel 31-05-11, 19:23   #8
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Eplekurvkjole.

For lyst? Jeg er bedre på blomster enn på mørkt og rocka, er jeg redd.

Gammel 31-05-11, 19:27   #9
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Denne fra Boden, sjøshe med skjerf og annet, grei som grunnplagg.

Denne finnes i flere farger, du kommer til å kle den utrolig godt.

Fint skjørt

Gammel 31-05-11, 19:42   #10
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes du kan ta deg en tur på Desigual sin hjemmeside.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-11, 19:44   #11
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ganske sikker på at du ser smashing ut allerede, og at oppgraderingsbehovet er synlig bare for deg selv. Men hva med en av de kjolene kokosbolle så på, de med korte ermer?

Eller en upgrade av den stilen du allerede har, jeg innbiller meg noe sånt som dette kanskje kunne fungert?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-11, 19:45   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Eplekurvkjolen var lekker i svart! :wow:

Desigual er heller ikke helt min kopp te. :vanskelig:

Boden kan nok ha noe klassisk hverdagsting, ja.

Men hva bruker man over skjørt, da? Alt er jo så kjeeeheeedeeeelig!

Gammel 31-05-11, 19:52   #13
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner ei som jeg tror har ganske lik stil som deg, og hun skifter av og til over i litt mer formelle klær. Hun bytter aldri ut hele stilen sin, men kan ha en søt silkebluse over jeans med naglebelte og svarte, klassiske pumps, et kult olaskjørt til converse og band-Tee, og tøffe kjoler i 50-tallsstil - feks. svarte med røde detaljer og vippeskjørt, eller enkle skjortekjoler med scullskjerf i halsen, skinnyjeans med pene ankelboots og svart, lang topp.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-11, 19:54   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Ja. Sånn, Kasia.

Kan hun sende meg en inventarliste?

Gammel 31-05-11, 19:55   #15
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Hva med bukser i denne stilen? De finnes i ensfarget også. Du som er så slank og høy vil være veldig fin i noe slikt, enten med hæler eller ballerinaer, en singlet og kanskje en av de jakkene med korte ermer.

Gammel 31-05-11, 19:56   #16
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor er den blusen fra, Balanse?

Ellers enig med Kasia.

Først bør du få deg noen yndlingsbukser i svart, kanskje sånne blanke som det var bilde av over her?

Fine belter er også bra.

Bluser og topper i blank silke er veldig lekkert til jeans og svarte bukser.

Gammel 31-05-11, 19:57   #17
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Åh, akkurat de buksene tror jeg kanskje ikke at jeg helt har sansen for.

Gådd, jeg er vanskelig.

Gammel 31-05-11, 19:59   #18
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enn skunkfunk da? *foreslår alltid det samme*

Hentet herfra

Gammel 31-05-11, 19:59   #19
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Lange maxikjoler fra HM, JC o.l? Mørke skinny jeans og ballerinas? Korte tulipan-skjørt? Mørke skinny jeans med høyt liv og baggy top inni? Jeg er dårlig på å finne masse bilder, men en butikktur hadde kanskje gjort seg?

Urban/denim gallery har en del kule kjoler, men det er kanskje mer parkliv kjoler enn jobb. Gina har billige (200,-) fiiine slimjeans. Modellen heter Sylvia. HM har mye maxikjoler. Ut å lete.

Over skjørt bruker man gjerne en enkel ensfarget ettersittende t-shirt. Et av mine favoritt sommer-antrekk er blomstrete tulipan-skjørt, hvit t-shirt, olajakke og litt plast-bling. Og ballerina.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-11, 20:00   #20
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Kan hun sende meg en inventarliste?

Jeg kjenner henne ikke egentlig så godt at det er naturlig å diskutere garderoben hennes, men for deg kan jeg godt blamere meg.

Jeg vil tro du finner mye i kjedebutikkene jeg. Siden du er på budsjett. H&M, Only, Vero Moda, Gina, Vila, Zara. Din sko har mange kule sko. Det er jo sammensetningen som er hele cluet.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:19.