Sv: Reise til Egypt med to barn i august?
Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.
Ja!
Jeg er en person som må ha garantert varme, og da mener jeg V A R M E. Jeg er livredd for å få litt kald vind på meg i syden, for da føler jeg at jeg har kastet penger i dass.
Vi kom jo nettopp hjem fra Hellas, og ja - jeg er misfornøyd. Det var en fin tur altså, ungene storkoste seg, men jeg og minsten badet ingenting hele uka siden vannet var for kaldt, og det blåste ganske så "friskt" nesten hver dag. De fleste andre lå og solte seg og badet mens jeg gikk med strikkejakke og bukse. Så jeg er altså en person som MÅ ha mye varme på ferie, ellers blir jeg pottesur.
Den eneste gangen i mitt liv jeg kan huske å ha klaget på varme, var i Italia i 2007. Det var august og jeg var gravid i 5-6. uke og superkvalm. Sier seg selv at varme er litt verre da enn ellers.
Jeg og trenger mye varme og vil helst ikke kjenne antydning til noe kaldt i vindene.
Jeg ser jo at jeg ikke aner noe om hvordan 50 grader arter seg, men 39 grader i Italia for noen år siden gikk kjempefint i alle fall. (Kanskje det var mer og, det husker jeg ikke helt, det var i alle fall skikkelig hetebølge og jeg var den eneste som løp rundt og hadde the time of my life. )
Og bare det å kose seg i bassenget når det er så varmt og godt er jo fantastisk!
Hygiene og mat, klart man må tenke på det, og man tar vel sine forholdsregler, jeg klarer meg lenge på fritert mat om jeg må jeg altså. For å sette det på spissen.