Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reise til Egypt med to barn i august?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-11, 08:59   #11
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reise til Egypt med to barn i august?

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg og trenger mye varme og vil helst ikke kjenne antydning til noe kaldt i vindene.
Jeg ser jo at jeg ikke aner noe om hvordan 50 grader arter seg, men 39 grader i Italia for noen år siden gikk kjempefint i alle fall. (Kanskje det var mer og, det husker jeg ikke helt, det var i alle fall skikkelig hetebølge og jeg var den eneste som løp rundt og hadde the time of my life. )
Og bare det å kose seg i bassenget når det er så varmt og godt er jo fantastisk!

Hygiene og mat, klart man må tenke på det, og man tar vel sine forholdsregler, jeg klarer meg lenge på fritert mat om jeg må jeg altså. For å sette det på spissen.

Jeg også, men ikke resten av familien. Men i august kan det bli veldig varmt ved middelhavet. Og når det ikke skal være det, som i Montenegro og Dubrovnic juni 2006. Varmeste sommer på 100 år, vel 40 grader og jeg var gravid i 20. uke. Ok for meg, men ikke mannen.

I Egypt var det flere som avsto å klatre de største trappene i Kongens dal pga 40 varme.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06.