|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Skravling på konsertHvis vi foreksempel er på Depeche Mode-konsert, så hater jeg alle som får seg til å prate/hviske/skråle. Eller han som FIKK den siste billetten jeg hadde, og sovnet på konserten!
![]() |
#22 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Skravling på konsertWow, så hyggelig av deg Nextlife.
![]() |
#23 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Skravling på konsert
![]() |
#24 |
Rockesøster
|
På de fleste konsertene jeg er (og er opptatt av å se/høre bra) er det ikke snakk om å gå noen cm til siden. Der er det fullt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skjønner veldig godt at man sovner på en Depeche Mode konsert. Jeg tror det er mange som gjør det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#27 |
Glamorøs
|
Du ser kanskje at jeg skriver "så kommer det en og stiller seg foran"? Det betyr at at jeg sto der først. Jeg snakker ikke om å komme sent til en konsert og forlange fritt leide fram til scenekanten.
![]() |
#29 |
Rockesøster
|
Joa, men alle vil ha den beste plassen, så litt sniking rundtomkring vil det alltid bli. Om de lave knuffer seg litt foran meg har jeg stort sett ikke noe problem med det, men jeg flytter meg altså ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Skravling på konsertÅ, jeg hater virkelig når folk skravler på konsert! Det er en av grunnene til at jeg ikke går på så mange konserter her jeg bor. Det er rett og slett for sjelden at det skjer noe her, så når det endelig gjør det er det nok motivasjon for mange til å delta. Det kommer en masse folk som egentlig ikke har noen stor interesse av musikken. En annen type konserter som jeg er skeptisk til er sånne typiske come back-konserter med for eksempel åttitallsartister. Jeg tenker at de typisk trekker folk som hang sammen da, men ikke har sett hverandre så ofte etter det ... De har med andre ord MYE å oppdatere hverandre på.
![]() |
#32 |
|
![]() Sv: Skravling på konsertHm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Glamorøs
|
Så om jeg forstår deg riktig så syns du, at ved hjelp av din høyde, så har du all rett til å ta plassen fra en kort person ved å stille deg rett foran vedkommende, mens denne får ta til takke med en dårligere plass, bare fordi vedkommende er lav? Denne har da altså ikke rett på plassen, samme hvor mye vedkommende har betalt eller hvor tidlig vedkommende har kommet på konserten? Men du har disse rettighetene i forhold til betaling og i det at du kommer tidlig?
![]() |
#34 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Ja. Men da kan de da stå i baren og ikke plage meg.
![]() |
![]() |
#35 |
koko
|
![]() Sv: Skravling på konsertJeg er høy og brei og kan sikkert slumpe til å stå i veien for noen på konsert. Stiller meg selvsagt ikke foran noen med vilje, men det er begrenset hvor mye jeg sonderer terrenget og vurderer hvorvidt jeg ødelegger for andre der jeg står. Har heller ingen problemer med å flytte meg 20 cm om noen ber meg om det, akkurat som de lave kan ta ansvar og flytte litt på seg selv også.)
![]() |
#36 |
Glamorøs
|
![]() |
#37 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Ja. Veldig enig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
På Slottsfjellet står folk foran scenen, lengre bak sitter man, det er jo i Vestfold og det er sommer, skjønner du.
![]() |
#40 |
Rockesøster
|
Nåja, det var vel litt voldsomt? Jeg mener jeg har rett til å stå på den plassen jeg fant meg fordi jeg var tidlig ute for å finne meg en god plass. Høyden min er nå der, om jeg vil eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|