|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Livmor fra mamma
Det høres ut som om saken er litt mer komplisert, altså? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Livmor fra mammaHar sett en dokumentar hvor de gjorde noe lignende med eneggede damer. Eller nå kom jeg på, der var det ikke livmor men eggstokk som ble donert. Man klarer seg jo med "bare" en. Det gikk strålende; hun fikk eggstokk av søsteren, alt fungerte og det ble jammen meg barn av det uten ytterligere hjelp også!
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Livmor fra mammaIkke planer! Av den grunn som Cuyahoga nevner. Jeg synes ellers ikke at det å produsere barn selv er viktig nok grunn til å drive utstrakt, eksperimentell kirurgi på meg selv og mine barn. Hadde det vært et livsnødvendig inngrep hadde jeg ikke nølt, men jeg synes adopsjon er en utmerket måte å skaffe seg barn på og ville mye heller oppfordret til det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Shake it out!
|
Jeg synes også at adopsjon er en utmerket måte å få seg barn på, og ville nok argumentert kraftig for det før jeg ga bort livmoren min til eldstemann, for å si det sånn. Ville heller ikke at ungene mine skulle vært del av eksperimentell kirurgi (med mindre det er snakk om livreddene greier som gjør at det er "siste utvei"), men om det blir vanlig i framtiden, så skal jeg ikke si nei. Min er jo helt ubrukt og fin.
![]() |
#6 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jupp.
![]() |
|
|