Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva er egentlig Syden?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Hvilke av disse stedene er i Syden?
Gran Canaria 92 97,87%
Portugal 47 50,00%
Spania 69 73,40%
Franske rivieran på egen tur 18 19,15%
Franske rivieran til Sunwing eller lignende 48 51,06%
Italienske rivieran 23 24,47%
Italia til Sunwing eller lignende 50 53,19%
Tidligere Jugoslavia 28 29,79%
Hellas på egen tur 55 58,51%
Hellas til Sunwing eller lignende 87 92,55%
Tyrkia på egen tur 53 56,38%
Tyrkia til Sunwing eller lignende 85 90,43%
Egypt på oppdagelsesreise 24 25,53%
Egypt til Sunwing eller lignende 68 72,34%
Marokko 19 20,21%
Thailand 10 10,64%
Kenya 2 2,13%
Sør Afrika 2 2,13%
Que? 2 2,13%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 94. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-11, 21:42   #11
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er egentlig Syden?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg vet ikke med «høyverdig», men charterferie er jo amatørferie. Det er feriens Toro. Det er ferie for folk som egentlig ikke liker å reise, akkurat som folk som egentlig ikke liker mat, går på Egon. Du får en passelig upersonlig og smaksfattig løsning servert, nemlig «Syden», og fordi du egentlig ikke er så interessert (f.eks. i hvilket land du er i), så blir du fornøyd med det, og du betaler gjerne i bøtter og spann for et utarmet og småkjipt produkt.

Now shoot me.

Ingen tør vel si imot deg sånn sett, men ferier som med alt annet handler jo om interesser. For noen er det viktig å bestemme mye selv, oppleve ting og gjøre ting annerledes. For andre handler det mest om å komme seg bort, man prøver på noe som det ser ut som at barna kan like, og er man litt usikker i reisesammenheng, er det gjerne trygt å velge et opplegg som har noen gitte rammer. Mange er også veldig fornøyde med det, og velger lignende løsninger år etter år. Jeg er en forsiktig person, og nei jeg har ikke reist mye - i hovedsak grunnet økonomi, men vil nok gå for charterferie hvis vi skal reise til sydligere strøk. Jeg søker trygghet i det meste. Jeg trenger trygghet for å fungere bra, og da er slike rammer noe som kan bidra til det. For en som meg er alternativet verken inspirerende eller attraktivt. Ting er vel bra nok om man selv er fornøyd?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:44.