|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Der trakk Valla segHvem ville du strandet på en øde øy med. Yssen eller Valla? |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Der trakk Valla seg
Heller Valla. Den stemmen til Yssen ...
|
|
|
#64 |
|
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Der trakk Valla segJeg lurer på om denne saken hadde endt anderledes om Valla hadde latt være å opptre så arrogant første gangen dette kom i media og håndtert det på en mer profesjonell måte. Minner meg litt om Bill Clinton som bekreftet gang på gang at han hadde ikke hatt sex med Monica Levinsky. Burde han heller sagt at dette diskuterer vi ikke i media i stedet for å lyve?
|
|
|
#65 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Uhm. JA! |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Expired
Sv: Der trakk Valla segNoen bøller må rett og slett knekkes før de stikker. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Stadig underveis
Det har vel aldri vært sagt noe om det. Sekretariatet ga henne "uforbeholden støtte men skulle granske saken"... det var den offisielle uttalelsen. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Shake it out!
|
Jeg tror det er hele kjernen - manglende selvinnsikt. Tror rett og slett ikke dama ser at hun har gjort noe galt. Tror at hun var rimelig sikker på at granskningskomiteen skulle frikjenne henne, og sikkert tilsvarende overrasket når de ikke gjorde det. Hvis hun selv helt ærlig mener at hun aldri har gjort noe galt, så er det jo ikke rart at hun ikke innrømmer skyld.
|
|
|
#72 |
|
Ser lyst på livet
|
OK. :hm: Men satte hun igang en arbeidsmiljøundersøkelse da? Jeg mener hun satte igang noe. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Der trakk Valla segLO er en gammeldags og hierarkisk organisasjon med klare kommandolinjer. Slike organisasjoner fordrer en viss type ledere, en type alla Valla. For å klatre til topps i slike organisasjoner, som heldigvis er utdøende (organisasjonsformen altså), og for å bli der når det stormer, tror jeg ledere må ha visse personlighetsforstyrrede trekk. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Shake it out!
|
Tror Valla hadde vært leder enda om hun hadde sagt at "dette er en personalsak, den drøfter vi ikke i media". Men når hun sabler ned Yssen for åpen mikrofon, så blir hun jo akkurat den typen leder LO skal beskytte sine egne medlemmer mot.... Hvordan i all verden skulle LO kunne ta fatt i mobbesaker med Valla bak rattet, etter dette?
|
|
|
#75 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Expired
Sv: Der trakk Valla segDette har ingen ting med kvinnesak å gjøre, eller LO som organisasjon. Jeg fatter ikke at feminisme skal være et begrep i debatten engang. Det handler om Valla som sjef! Punktum! |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Introvert optimist
|
Det der er virkelig et overtramp av dimensjoner. Med mindre du kjenner henne personlig eller er psykologen hennes burde du virkelig holde deg for god til slike personkarakteristikker. Jeg har sjelden hørt maken.
Hun kunne jammen ha lurt meg.
|
|
|
#78 |
|
|
Sv: Der trakk Valla segHun kunne jammen ha lurt meg. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Introvert optimist
|
|
|
|
#80 |
|
Epikur
|
Jeg er ikke kvinnefiendtlig. Men skal jeg heie på Yssen bare fordi hun er kvinne?
|
![]() |
|
|