Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Game of Thrones

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-11, 19:11   #1
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Game of Thrones

http://www.imdb.com/title/tt0944947/

Noen som har sett denne serien eller lest bøkene. Kanskje noe for en Fantasy fantast som meg ?

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 19:13   #2
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Game of thrones

Fantastisk. Vi følger serien og gleder oss til hver mandag.

Gammel 22-06-11, 19:40   #3
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Vi har tilogmed en til tråd om saken:
http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=94004

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 22:06   #4
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ååå så bra. Nå gleder jeg meg til å begynne å se. Mannen er på saken!

Gammel 22-06-11, 23:52   #5
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Vi har fått med oss alle episodene, og jeg elsker den så langt. Ser frem til hver episode.

Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 09:35   #6
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Her har det vært høytid i stua hver mandag !

Gammel 23-06-11, 09:40   #7
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Vi har den på vent, begynner i helgen tenker jeg. Jeg er usikker om det er helt min greie, men mannen gleder seg hvertfall.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 10:46   #8
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har sett den.
Og kjøpt bøkene (som vi av uviss årsak ikke hadde fått med oss). Nå venter vi bare på neste sesong!

Gammel 24-06-11, 10:52   #9
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Game of Thrones

Virkelig, virkelig verdt å få med seg. Jeg er helt hekta på bøkene og serien.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 10:58   #10
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

For en slutt på første sensong !
Hvor lenge må vi vente på neste ?

Gammel 24-06-11, 17:43   #11
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Standard

Har nå sett første episode og er ikke skuffet! Blir nok episode 2 i kveld ja

Gammel 24-06-11, 19:10   #12
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ser også.

Gammel 26-06-11, 22:25   #13
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Er det noen som vet om det kommer en sesong 2 i løpet av året? Jeg kan ikke for alt i verden skjønne at det skal være slutt med de 10 episodene som har kommet.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 22:26   #14
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Er det noen som vet om det kommer en sesong 2 i løpet av året? Jeg kan ikke for alt i verden skjønne at det skal være slutt med de 10 episodene som har kommet.

De begynner visst filming av sesong 2 i sommer, og så skal den komme på TV neste vår.

Gammel 26-06-11, 22:27   #15
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Neste vår?? Men det er jo lenge til.

06, 07, og 12.
Gammel 26-06-11, 22:29   #16
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neste vår?? Men det er jo lenge til.

Tenk på oss som har ventet ~5 år på hver bok i serien, du.

Gammel 26-06-11, 22:33   #17
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Tenk på oss som har ventet ~5 år på hver bok i serien, du.

Jeg prøver å kvinne meg opp til å kjøpe bøkene, men tror ikke helt jeg orker lese de på engelsk, og finner bare to av de oversatt til norsk. Kan det stemme da?

06, 07, og 12.
Gammel 26-06-11, 22:34   #18
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Men hvordan blir det å gå den omvendte veien? Kan jeg glede meg over bøkene etter jeg har sett serien? Eller blir det rett og slett litt mye repetisjon?

Gammel 26-06-11, 22:37   #19
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Jeg prøver å kvinne meg opp til å kjøpe bøkene, men tror ikke helt jeg orker lese de på engelsk, og finner bare to av de oversatt til norsk. Kan det stemme da?

Det er bare den første som er oversatt til norsk foreløbig, og den er delt i to - den første delen kom i vår og den andre kommer i sommer (eller har muligens kommet, jeg husker ikke dato). Regner med at det er den økede interessen pga. TV-serien som gjør at den endelig oversettes; det er jo etter hvert ganske mange år siden den første boken kom ut.

Gammel 26-06-11, 23:00   #20
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Marit_K - jeg tror at dersom du starter på en bok og leser den på engelsk og ikke prøver å oversette mens du leser så vil det etter hvert gå kjempegreit. Det er tidvis vel verdt å kunne lese bøkene på engelsk synes jeg. Ikke bruker jeg spesielt lang tid heller på å lese på engelsk heller, og jeg tror helt klart at du er kapabel til å gjøre det samme. Så hups! ut med seg og finne den første på engelsk!

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:04.