Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kule vår/høstjakker til gutt, noen tips?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-07, 18:55   #21
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kule vår/høstjakker til gutt, noen tips?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Polarn o. Pyret har mye fint! Det som er bra med disse jakkene er at man kan montere de fleecejakkene inni. Tror jeg, det var hvertfall sånn med endel i fjor.
Takkf or tips! Kom gjerne med fler, hvis du finner.

Begge jentene mine har sånne jakker med tilhørende bukser og fleecejakker. Helt supre ytterplagg! Begge mine bruker de både på skole/barnehage og til turbruk. Vi har brukt klærne på fjellet både på høsten og nå også som skiklær

Gammel 11-03-07, 19:29   #22
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Abonnerer!

Henrik, 3 år, trenger vår- og sommerjakke!

Miss Norway: Jeg liker også godt epleprinten til Katvig, men blir det ikke litt jentete? Han har en genser i navy, men jakkene synes jeg blir så feminine?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 19:34   #23
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Har kjøpt fra poparn og Pyret vi.
Hadde innerjakken fra før så da bare "måtte" vi ha ytterjakken.

Gammel 11-03-07, 19:39   #24
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt utenfor ditt behov glitter, men denne (og masse annet sommertøy) kjøpte vi fra Hanna Andersson. Størrelse opp til 3,5 år.

Gammel 11-03-07, 19:49   #25
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Litt utenfor ditt behov glitter, men denne (og masse annet sommertøy) kjøpte vi fra Hanna Andersson. Størrelse opp til 3,5 år.

Den var kul!
Hva kom den på totalt med frakt?

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 19:53   #26
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Den var kul!
Hva kom den på totalt med frakt?

Sammen med alt det andre vi kjøpte kom den på 2300,- eller noe sånt. Her er fraktkostnadene hos HA: http://www.hannaandersson.com/shippingRatesOther.asp

Gammel 11-03-07, 19:57   #27
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stemmer i med Irma i at jakkene til Hannah Andersson er kjempebra. Vi hadde både en da han var nyfødt, og så fikk han en til da han var ett år. Den er veldig myk og deilig, og stor i størrelsen. Men nå er kanskje Glitters gutt litt for gammel, jeg tror den største jakken er str 90.

Generelt har jeg vært superfornøyd med alt jeg har kjøpt fra Hannah Andersson.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 19:59   #28
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Her må jeg abbonere.
Trenger vårjakker/overgangsjakker til begge men har ikke begynt å titte etter noe.
Kunne ønske jeg kom over Legojakker igjen. De er så fine med avtagbart fôr/fleecejakke inni.
Har kjøpt en dunjakke med løs vest inni på salg. Praktisk!

Gammel 11-03-07, 20:01   #29
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Irma, den var fantastisk! Men typisk at det blir for lite for mine lange, lille fyr.

Synd hvis de Katvig-jakkene er regnjakker, det trenger vi ikke. Det er utrolig mye kule anorakker rundt omkring. De så deilige ut de fra Mini a ture. Bare synd hetta ikke kan tas av. Jeg begynner å tro jeg er veldig kravstor.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 20:20   #30
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

De hadde noen stilige på Exit så jeg, samme som fjoråret bare at det var i andre farger. Turbo har fjorårets som er turksin bommuls for inni[kan range jakken å bruke begge veier] Så er den grå uten på, glatt stoff men noe turkis greier.[husker ikke helt med at jakken ikke har vært brukt sidne i høst]

Årets mener jeg var brun uten på og oransj inni. Og en i grønnt. Om jeg ikke husker heltfeil

Koster vel en 200-400 kr husker ikke prisen heller hehe

Gammel 11-03-07, 20:23   #31
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blir denne for kald?

Gammel 11-03-07, 20:23   #32
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

De hadde noen stilige på Exit så jeg, samme som fjoråret bare at det var i andre farger. Turbo har fjorårets som er turksin bommuls for inni[kan range jakken å bruke begge veier] Så er den grå uten på, glatt stoff men noe turkis greier.[husker ikke helt med at jakken ikke har vært brukt sidne i høst]

Årets mener jeg var brun uten på og oransj inni. Og en i grønnt. Om jeg ikke husker heltfeil

Koster vel en 200-400 kr husker ikke prisen heller hehe

Hørtes kul ut, har vi en link?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 20:27   #33
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

De har forresten noen kule boblejakker (ikke veldig tykk så vidt jeg husker) uten hette på h&m nå. Skikkelig "autentisk" 70-talls. Lurer på å reise og kjøpe til Nusken i morgen, i såfall kan jeg vise frem.

Finnes det noe sted på nett hvor man kan finne bilder av h&m-produkter? Ikke rowells altså.

Gammel 11-03-07, 20:28   #34
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

kanskje her?
http://nameit.dk/

:vetikkehelt:
*ler*

Gammel 11-03-07, 20:28   #35
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Blir denne for kald?

Hm, ikke hvis den er foret. Hvis ikke kan vi nok finne bruk for den allikevel! De hadde utrolig mye fint på Plastisock!

Sist redigert av Tallulah : 11-03-07 kl 20:33.
Gammel 11-03-07, 20:32   #36
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Hm, ikke hvis den er foret. Hvis ikke kan vi nok finne bruk for dem allikevel! :glise: De hadde utrolig mye fint på Plastisock!

I know! Jeg har foreløpig added denne her til basketen min:

Gammel 11-03-07, 20:35   #37
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

I know! Jeg har foreløpig added denne her til basketen min:

Fra Nordic Kids? Sender de til Norge? Mente at de ikke gjorde det før i allefall?

Gammel 11-03-07, 20:41   #38
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Irma: Veldig kul jakke

Gammel 11-03-07, 20:45   #39
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Fra Nordic Kids? Sender de til Norge? Mente at de ikke gjorde det før i allefall?

Joda, de sender til Norge. Jeg har akkurat sendt min bestilling på både det ene og det andre.

Gammel 11-03-07, 20:45   #40
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

S får denne stripete til toårsdagen:
http://onefashion.dk/shop/name-it-jakke-978p.html
Ikke stor nok for Glitters gutt, men kanskje andre interesserte? Kjøpt i Exit-butikk, kostet under 200 kroner.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:32.