Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Tar du ut alt når du parkerer?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-11, 12:19   #1
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du ut alt når du parkerer?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg flytter hovedsakelig ting over i bagasjerommet, slik at det ikke ligger noe synlig i kupeen.

Etter at jeg tok overgang fra stasjonsvogn til sedan føler jeg meg tryggere på å legge igjen ting i bilen (dog ikke datadingser og slikt) siden det ikke ligger synlig og det er ikke bare å knuse ruta og stikke handa inn og ta tingen. De må jo tross alt finne hendelen under forkanten av setet for å åpne bagasjerommet...

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Jeg åpnet denne tråden fordi jeg var nysgjerrig på hva som mentes med å "ta ut alt" - jeg så for meg noen som virkelig brukte alle sine evner og energi på å få til den perfekte lukeparkering.

Neisj, slikt går jo lett som en plett.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 12:25   #2
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du ut alt når du parkerer?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Etter at jeg tok overgang fra stasjonsvogn til sedan føler jeg meg tryggere på å legge igjen ting i bilen (dog ikke datadingser og slikt) siden det ikke ligger synlig og det er ikke bare å knuse ruta og stikke handa inn og ta tingen. De må jo tross alt finne hendelen under forkanten av setet for å åpne bagasjerommet...

Mm, det viktigste på dagtid er jo at det ikke er synlig. De kan jo ikke vite om bagasjerommet er tomt heller. Jeg har for øvrig overtrekk over bagasjedelen i stasjonsvogna som er alltid trekt over, så jeg legger laptopbagen der (og har alltid backup ).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:19.