|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tar du ut alt når du parkerer?Nei, bilen min er så full av rot at det hadde tatt en halv evighet. Jeg tar ut alt av verdi (eller gjemmer under rotet) hvis jeg parkerer lenge. Skal jeg bare hente i barnehagen f eks så lar jeg alt være, og som regel med uløst dør. :bøgda: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
heimføing
|
![]() Sv: Tar du ut alt når du parkerer?
Etter at jeg tok overgang fra stasjonsvogn til sedan føler jeg meg tryggere på å legge igjen ting i bilen (dog ikke datadingser og slikt) siden det ikke ligger synlig og det er ikke bare å knuse ruta og stikke handa inn og ta tingen. De må jo tross alt finne hendelen under forkanten av setet for å åpne bagasjerommet...
Neisj, slikt går jo lett som en plett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
<*(((<
|
Mm, det viktigste på dagtid er jo at det ikke er synlig. De kan jo ikke vite om bagasjerommet er tomt heller. Jeg har for øvrig overtrekk over bagasjedelen i stasjonsvogna som er alltid trekt over, så jeg legger laptopbagen der (og har alltid backup
![]() |
#4 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#5 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tar du ut alt når du parkerer?Hjemme har jeg garasje og rett utenfor barnehagen/SFO går jeg fra bilen ulåst. Når jeg er på jobb står jeg i parkeringshus. Da tar jeg med alt av verdi. Det hender at vogna - en MB- står synlig i bagasjen. Det er ikke så lurt, for den er jeg glad i......
![]() |
#7 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Tar du ut alt når du parkerer?Jeg gjemmer lommeboka hvis den ligger igjen.
![]() |
#8 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Tar du ut alt når du parkerer?Ja. Det er jeg innprentet av min mor, som bor midt i skogen uten gjennomfartstrafikk og som har kjent "alle" naboene i over tredve år, men som alltid tømmer bilen for alt som kan ha verdi (med et mulig unntak for paraplyen) og låser den. Alltid. "Du vet jo aldri hva slags folk som reker langs veiene." -Hvilken vei og hvilke folk, spør nå jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|