Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Vinmonopol, ja eller nei?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-11, 22:09   #3
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinmonopol, ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg er for ordningen vi har, og ønsker ikke vin og sprit på Meny eller bensinstasjonen. Grunnen til det er at det er dokumentert at økt tilgjengelighet og økt konsum henger sammen, og at konsum og antall personer med alkoholavhengighet henger sammen. Det er ikke noe stort offer for meg å reise på vinmonopolet når jeg trenger varer derfra.

Absolutt. + større fagkunnkap og faktisk også gode priser, fordi VP er en stor kunde forhandler de fram gode avtaler.

Det er mye fyll i DK, og mye ungdomsfyll. Ikke bare et problem ifht det som er alkoholrelatert, men også vold, overgrep m.v. Som de kan utsettes for fordi de ikke kan ta vare på seg selv.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:23.