Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-11, 13:47   #10
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

At jeg er medlem her på FP er bare helt tilfeldig.
Jeg skulle kjøpe en vinterdress av ukjent merke, Googlet og fikk opp en side her inne i fra.
Jeg måtte bli medlem for å stille et spørsmål, så da gjorde jeg det.

Det var den tiden hvor programmet, Da damene dro, gikk på Tv2. Diskusjonen rundt dette fikk meg engasjert. Jeg la inn et par innlegg der, skrevet på skikkelig sms språk og fikk så hatten passet.
Fikk aldri noen rødeprikker for innleggene, men en haug med sympatigrønne.
Blei i den sammenheng "godt kjent" med ei som visste seg å være et "netttroll" og fikk masse pepper for å støtte henne. Naiv som jeg var.

Det jeg mener og vil frem til, er at om man trives og ønsker å være med på et forum, må man henge med på tonen som alt er der. Brukerene som er her kan jo ikke endre seg etter de nye. Det blir feil, synes jeg.
Jeg er ingen god skriver, men herre min så mye bedre det har blitt med tiden. Jeg har lært så mye og tenker godt over hvordan jeg skal skrive, før jeg poster. Selv om det sikkert ikke er optimalt, så har jeg aldri i ettertid hørt noe mer.

Jeg tror de fleste vet "hvem" jeg er, selv om jeg ikke så ofte blir kommentert. Men så er jeg ikke med i de heftigste diskusjoenen heller. Mest fordi jeg er enkel, fortsatt dårlig på å ordlegge meg, og velger den trygge veien.

Jeg har klart å få nok poeng til de tingene som er her inne. Og det er ikke umulig for noen. Det er bare å skrive, være med og dele. Får man kritikk, så ta det nå ikke så personlig. Ingen her som ønsker å hugge hode av noen. Ikke på ordentlig i alle fall.

Dette forumet har ting andre forum kan se langt etter. Dette er seriøst, fornuftig og hyggelig.

:Et hjertesukk fra sofan, ligger her fordi det regner ute, nemlig:

Grøten er ikke aktiv  

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:03.