|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
I mål
|
Sv: Forberedelser til barnehagestartJeg har ikke prøvd hel Trolldress, men storebror har hatt regntøyet for større barn, og jeg liker det. Det har vært greit slitesterkt og fint å ha på. Jeg sverger fremdeles til Reflex, men Troll er på en god nummer to etter det jeg har prøvd. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forberedelser til barnehagestartTroll er bra, men har ikke prøvd hel regndress. Da jeg brukte regntøy, så foretrakk jeg bukse med seler og jakke...så kunne man ha på bare regnbuksa dersom det var vått/sølete på bakken og ikke regnet. Blir fort klamt med regntøy. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Forberedelser til barnehagestartSiden jeg skal være hjemme til over nyttår, er det vel en viss fare for at han blir holdt hjemme de verste regnværsdagene uansett, siden jeg må gå/sykle 4 km hver vei for å levere...
|
|
|
|
#84 |
|
I mål
|
Sv: Forberedelser til barnehagestartHm ja, drøy avstand til barnehagen i regnvær på sykkel kanskje.... Jeg synes som sagt det er veldig kjekt med regnbukse til så små, som Liljekonvall sier kan man da ha bare en ullgenser eller noe slikt under hvis det er vått på bakken. Storebror har stadig løpt rundt i t-skjorte og regnbukse nå i vår, men han er jo eldre. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
|
Sv: Forberedelser til barnehagestartSer for meg at det nok kan være greit med regnbukser uten på ulldressen, og vanntette votter, ja. Tror nok det blir regnbukser også. Men bør jeg kjøpe regnjakke og da?
|
|
|
|
#86 |
|
I mål
|
Sv: Forberedelser til barnehagestartDersom du tenker be barnehagen bruke Reimadressen som regntøy (og de går med på det), trenger du vel strengt tatt ikke regnjakke, men det pleier være like greit å kjøpe et sett. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forberedelser til barnehagestartI mange barnehager bør du ikke henge vanlig regntøy i barnehagen i hele tatt om du vil de skal bruke reimaen. Alt for mange skeptikere der ute. Reflex har gode tekniske bukser som koster mindre enn et regnsett. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forberedelser til barnehagestart
Jupp, så kan du bruke regnbukse og regnjakke på sykkelturen og ha helt tørr Reimatec klar til barnehagen.....eller omvendt |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Og så har du meg som har sendt med det beste i bhg fordi det er der de er størsteparten av dagen og da vil jeg de skal være tørrest og varmest mulig.
|
|
|
#90 |
|
I mål
|
Alt er relativt. Mine barn har ikke akkurat lidd noen nød, kan du si. De har Troll og Ticket i barnehagen, Reimaluer og Reimavotter og det ene med det andre. Men jeg sender ikke med fine nye Nøstebarnulldresser, et billigere mellomlag er mer enn godt nok. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Det er jeg enig med deg i. Men, vi er såpasss heldige at vi har en bhg hvor ting aldri forsvinner, så jeg trenger ikke å tenke på det og kan trygt sende med alt mulig.
|
![]() |
|
|