Sv: Naboer som ser alt!
Opprinnelig lagt inn av him, her.
Problemet er jo ofte at hvis man selv er raus og oversier ting, så kan det godt hende at naboene ikke gjør det. Teori og praksis er ikke nødvendigvis det samme.
Feks så kan det jo godt tenkes at naboen i denne historien sa ifra fordi det har vært et problem tidligere? (Det kan jo også hende h*n bare er en sur f***, som mange i tråden tror. Poenget mitt var mer at jeg synes det er litt morsomt hvordan folk i tråden alltid tar HI sin side, uansett hva som skrives. Og så begynte jeg å tenke på hva som hadde skjedd hvis jeg hadde postet en helt motsatt tråd ... )
Det stemmer jo ikke, det var jo to stykker her som ganske raskt var enig med naboen vår. Og jeg selv har vel aldri omtalt naboen som en sur grinebiter heller. Han er i grunn en hyggelig fyr - og faktisk så dro han på smilebåndet da sambo sto der med armene fulle av løsark mens jeg sto i vinduet og lo. Her tror jeg sannelig du har lest og tolket alt akkurat sånn at det passer det inntrykket du VIL ha av folk...
(Men på tross av at vi A) Ikke var i konflikt med naboen var før og B) Ikke har laget oss noe hat-forhold til naboen nå, så syns vi at C) Det var sylfrekt å faktisk stoppe oss fra å hive fem jævla permer i søpla. Og at dere kan få de fem permene til å bli at vi fyller opp verdifull plass i felleskontaineren sier også en del om dere. )
|