Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilke bakovervendte bilseter tar lite av benplassen i forsetet?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-11, 01:37   #23
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke bakovervendte bilseter tar lite av benplassen i forsetet?

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Sjekk hvilken karakter setet fikk sikkerhet, det er det som teller. Det står i en egen kolonne for seg selv, i alle fall på Forbrukerportalen.

Det er jeg klar over, men så har du for eksempel Akta Graco Belogic, som vi kjøpte fordi det besto svensk plus-test og fikk god omtale - da nye, norske testresultater blei offentliggjort i mai, fikk det 4.5 av 5 poeng på frontkollisjon og 3.5 av 5 poeng på sidekollisjon, altså 4 i snitt. En hel masse seter jeg aldri har hørt om en gang får bedre score på sikkerhet. Babykrybbesaken under fikk 5 av 5 på begge. Jeg synes liksom ikke det gir helt mening …

Nå ser jeg i den svenske markedsoversikten at Hi-Way II også går til 25 kilo og er plus-tested, og Acino får jo to av dem i samme bil som vi har, så vi får sette opp det på lista, i alle fall.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:11.