|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Vi var nettopp på campingferie, og siden vi ankom en dag senere enn de andre, så hadde de fantastiske vennene våre tatt med seg vårt telt og satt det opp til vi kom.
|
|
|
|
#42 |
|
Aktiv
Medlem siden: May 2011
![]() ![]() |
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Jeg møtte tilfeldigvis naboen min i byen fredag formiddag. Hun inviterte på middag, og vi kom til dekket bord rett fra jobb og bhg.
|
|
|
#43 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Min søster var innom for 2-3 uker siden og da kom hun med en pakke lys og servietter, bare for å muntre opp. I forrige uke var jeg på besøk hos ei venninne jeg ikke hadde sett på en stund, og vips så stod jeg der med en nydelig bukett Gerbera i hånden, også med lys og servietter til. Jeg ble nokså overrumplet!
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?Svigermor hadde gutta fra lørdag til søndag sånn at vi kunne dra på kino. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hvilke hyggelige ting har andre gjort for deg i det siste?I morgen skal vi på besøk til de hyggeligste menneskene jeg vet om, i sommerhuset deres. De har en særdeles smittende positiv innstilling til livet, og jeg kjenner at jeg er et bedre og gladere menneske når jeg er sammen med dem. Alltid. Godeste menneskene!
|
![]() |
|
|