Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mor vs. far

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-07, 10:10   #22
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mor vs. far

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg tror det evt. stresset med å måtte pakke bagen hver søndag og flytte ned gata til et annet hus er mindre enn soren over å miste kontakt med den ene forelderen. Jeg opplever mye av argumentasjonen mot delt omsorg som skinnargumentasjon for de konservative argumentene for at det bare er mor som kan yte omsorg.

Så det finnes ingen mellomting mellom 50/50 og å miste kontakt?

Og så merker jeg at jeg blir skikkelig provosert av den siste setningen din. Mener du at når jeg sier at jeg mener ett hjem er det beste for barnet, så er det egentlig ikke det jeg mener, jeg er bare ute etter å mele min egen kake? Alternativt å jage mor tilbake til kjøkkenbenken?

Man kan like gjerne si at ditt ønske om 50/50 er skinnargumentasjon for å slippe å ha ansvaret alene, og for å få fri annenhver uke. Jeg mener ikke det, bare for å ha sagt det, og jeg håper vi kan slippe å legge debatten på et sånt nivå.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:30.