Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Finansdepartementet har eksplodert!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-11, 23:24   #1
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Dødstallet på Utøya forventes å stige.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 23:27   #2
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Jeg er tom for tanker og tom for ord - det er helt ufattelig den tragedien som har utspilt seg på Utøya.

Gammel 22-07-11, 23:28   #3
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 936
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke ord. Mine tanker går til alle de som er rammet, de som er pårørende og de stakkars ungdommene på Utøya.

Gammel 22-07-11, 23:31   #4
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Jeg har ikke ord. Mine tanker går til alle de som er rammet, de som er pårørende og de stakkars ungdommene på Utøya.

Sier det samme som deg, Ru .

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 23:31   #5
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

En gammel klassekompis har lagt ut bilde på FB, der det ser ut som det står en mann i politiklær, en del mennesker som ligger delvis under vann, og man ser tydelig blod. Ser ut som det har vært lagt ut på tv2?

Maxine er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 23:32   #6
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

En gammel klassekompis har lagt ut bilde på FB, der det ser ut som det står en mann i politiklær, en del mennesker som ligger delvis under vann, og man ser tydelig blod. Ser ut som det har vært lagt ut på tv2?

Ja, det lå ute i noen minutter. Jeg så det ikke.

Gammel 22-07-11, 23:35   #7
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Ja, det lå ute i noen minutter. Jeg så det ikke.

Linken er her. Men det er et sterkt bilde, derfor limer jeg det ikke inn her. Så er man advart.

http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/drf...-1a998e35.jpeg

Maxine er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 23:43   #8
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Linken er her. Men det er et sterkt bilde, derfor limer jeg det ikke inn her. Så er man advart.

Jeg kaster opp.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 23-07-11, 00:05   #9
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ser ikke bildet eg?

Det er trist med så mange unge mennesker som sikkert har gått bort idag. En så utrolig sak hele greiene, at jeg tror ikke helt det går opp.

Gammel 22-07-11, 23:32   #10
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Ja, det er helt merkelig å lese om det på de store, internasjonale nyhetssidene.

Forvaring på glattcelle i 21 år hadde vært noe...

Gammel 22-07-11, 23:36   #11
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri reagert så fysisk på noe før. Jeg har vært kvalm og kald og hatt gåsehud hele ettermiddagen og kvelden. Det er så utrolig uvirkelig og forferdelig.

Svigermor ringte og lanserte Al Quaida-teoriene sine, samt Libya-teoriene og Afghanistan-teoriene. Da jeg sa at det mest sannsynlig var samme gjerningsmann og at vedkommende var etnisk norsk, så mente hun at det måtte være en slags leiesoldat på oppdrag fra de nevnte.

Slik jeg kjenner ytterste venstre i det politiske Norge i dag er det overhodet ikke noe makt bak en eneste "Væpna revvolusjons"-frase, som så vidt bekjent ikke er blitt ytret uten betydelig promille de siste ti-femten årene. Tjen Folket er en gjeng drittunger som gjør hærverk, RV (AKP/ML + Rød valgallianse) er på sotteseng, i SV er det ingen som både kan ytre "Væpna revvolusjon" OG skaffe seg politiuniform og våpen. Men jeg skal selvsagt ikke være bombastisk i noen retning.

Jeg tror jeg holder meg for god eller lur akkurat nå til å spekulere i hvem som ønsker å angripe det bestående.

Gammel 23-07-11, 01:16   #12
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Navnet er publisert i utenlandske medier. Han har allerede en anti-fanside på FB...

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 23-07-11, 01:23   #13
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Navnet er publisert i utenlandske medier. Han har allerede en anti-fanside på FB...

Han har allerede flere hatsider på Facebook...
Bilder også. Guffent.

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 23:38   #14
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, satan, Maxine. Det var helt jævlig.

Gammel 22-07-11, 23:39   #15
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Fy faen, det bildet. For en JÆVEL den mannen er! Sorry at jeg banner så mye, men jeg klarer ikke ordlegge meg annerledes om akkurat det her.

Gammel 22-07-11, 23:40   #16
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

På nrk.no sier de nå at det er 10 døde på Utøya og 7 i regjeringskvartalet. Det er helt uvirkelig.

annemede er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 23:40   #17
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Ja, det har de bekreftet, annemede, og også at dødstallet på Utøya nok kommer til å stige.

Gammel 22-07-11, 23:40   #18
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Dette er bare helt forjævlig, jeg har ikke ord. Jeg har selv vært på leir på Utøya og bildene jeg nå får se er helt ufattelige. En mann kan da ikke stå bak dette alene? Men at det nok er rettet mot Ap og ikke er terror fra utlandet sa jeg med en gang de nevnte Utøya og mistanken styrkes jo nå av at det er en nordmann som er pågrepet. Jeg blir helt kvalm! Mine tanker går til de som savner noen eller har mistet noen i dag.

Ang blodgivning: I krisesituasjoner som i dag så er det allerede registrerte og godkjente givere som bes melde seg, og som de har presisert, de som er 0- spesielt. I ukene som kommer er det også viktig å få blod av alle andre blodtyper og også nye blodgivere til å registrere seg, for dette er en tid på året hvor det i utgangspunktet er for lite blod i blodbanken pga ferie og frafall pga reiser o.l. Så om du ikke kan bidra i helgen eller er registrert så er det aldri for sent. Og ikke vent på at blodbanken skal ringe deg, møt opp selv! Det er sommer og ferietid på blodbanken også, og det krever mye ressurser å ringe givere som kanskje er langt avgårde på ferie. Ta kontakt direkte eller via giblod.no, men av egen erfaring skjer ting mye raskere ved personlig oppmøte for registrering!

Gammel 22-07-11, 23:42   #19
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Blodbanken i Oslo sier de har fått nok blod:

http://www.oslo-universitetssykehus....odtype-0-.aspx

"Registrerte blodgivere som fortsatt ønsker å gi blod, kan ta ny kontakt lørdag formiddag."

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 23:42   #20
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så vidt jeg har skjønt har blodbanken i Oslo fått nok donorer nå, men det er viktig å registrere seg etter dette også.

Tallulah er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:33.