|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken skolesekk til 1. klassingen?De har nettbutikk som fungerer greit, i hvert fall.
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvilken skolesekk til 1. klassingen?Nettbutikken www.jobbogfritid.no skal være greit.
|
|
|
#43 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Sola - Rogaland
![]() |
Sv: Hvilken skolesekk til 1. klassingen?Eldstemann som begynner på skolen nå til høsten har fått Bergans XO 20 offroader. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken skolesekk til 1. klassingen?
På BR-leker - men vi kjøpte den i Danmark, i Vejle, så vet ikke om de har den her. Merket tror jeg het Alpine. De hadde flere farger og modeller. |
|
|
|
#46 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Hvilken skolesekk til 1. klassingen?Vi har kjøpt Troll 22.liter i dag, 25% på ARK.
|
|
|
#48 |
|
heimføing
|
Sv: Hvilken skolesekk til 1. klassingen?
Ja, fordi han skal sannsynligvis være med ut på turer i løpet av skoleåret? Da bruker de skolesekken sin.
Har aldri bestilt på nett derfra siden butikken er rett borti her. Men jeg har handlet myyyye der. Solid butikk. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvilken skolesekk til 1. klassingen?Godt å høre -ea-! Seksåringen venter spent på sekk i posten. Jeg fant ingen butikker i nærområdet som hadde den, så da bestilte vi den fra Tromsø.
|
|
|
#50 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvilken skolesekk til 1. klassingen?Jeg ville anbefale Bergans. Vi har hatt både Bergans og Beckmann og jeg synes Bergans sekken er hakket bedre i kvalitet |
|
|
|
|
|
#51 |
|
heimføing
|
Sv: Hvilken skolesekk til 1. klassingen?Jeg og Pip har nå bladd gjennom disse skolesekk-trådene og linkene og sett på Bergans og Beckmann. Hun trenger ny sekk nå før hun begynner i 4. klasse. Tror vi får ta en dag neste uke og dra på butikker og prøve, og evt sjekke priser i forhold til nett. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilken skolesekk til 1. klassingen?Her falt 6-åringen helt for Beckmann med blinkelys og dinosaurer. Den satt fint på også.
|
![]() |
|
|