Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pannekaketråden med tvist

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-11, 16:24   #281
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pannekaketråden med tvist

Jeg forstår også at man ikke vil at barna skal spise pølser og is flere ganger i uken. Men jeg har også vondt for å forstå at problemet er av et slikt omfang?

Forøvrig hadde vi middagsgjest i dag, og han fikk panert torsk, salat, pommes frites, og tigersaus.

Gammel 06-06-11, 16:50   #282
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

*dropper det*

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 19:11   #283
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg forstår også at man ikke vil at barna skal spise pølser og is flere ganger i uken. Men jeg har også vondt for å forstå at problemet er av et slikt omfang?

Forøvrig hadde vi middagsgjest i dag, og han fikk panert torsk, salat, pommes frites, og tigersaus.

Tja... jeg prøver å se om det bare er noe jeg føler, men det er jo ikke helt tilfelle. Nå har jeg jo skrevet her alle gangene han har vært borte i det siste - burde jo nesten tatt med pappabesøk også.

I går var han borte hos en kamerat ett par timer og fikk pølse...

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 20:09   #284
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

De gikk ned på høykant
Har brukt cakas konditorfarge, så da smaker det ikke noe annerledes.

Det er de jeg har brukt også, så det er ikke smaken. Det er nok helst det visuelle inntrykket som blir feil.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 09:28   #285
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Siste besøk her fikk fiskeboller i hvit saus og møffins. Jeg er jo happymøffinmamma og må leve opp til mitt gode rykte.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 10:03   #286
Nip

Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå har jeg bevis - vi har spist så mye pannekaker at det er blitt fisk av det

Vet ikke om det hjelper å få sukker på denne for at barna skal spise den?

Gammel 08-06-11, 23:01   #287
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Eldste hadde med seg ei venninne hjem i dag. Serveringa ble ostsmørbrød a la mannen, og brownies til dessert. Jentene bakte selv brownies mens jeg sov, så der hadde jeg ingen kontroll, gitt. Det er neste godkjent når de bakte selv, ja?

Gammel 09-06-11, 07:04   #288
Nip

Standard

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Eldste hadde med seg ei venninne hjem i dag. Serveringa ble ostsmørbrød a la mannen, og brownies til dessert. Jentene bakte selv brownies mens jeg sov, så der hadde jeg ingen kontroll, gitt. Det er neste godkjent når de bakte selv, ja?

Har ikke noe problem med brownies, spesielt ikke når de har bakt selv

Jeg kjøpte faktisk en saft is til besøket vi hadde i går, vi var på lekeland.
Da hadde de fått fisk med grønnsaker og kålrotmos først.

Gammel 20-06-11, 12:46   #289
Nip

Standard

Vafler til lunsj...

Gammel 29-07-11, 08:25   #290
Nip

Standard

Da var kameratferien over og sønnen min var borte hos en kamerat, det første som blir sagt når jeg følger er at de ikke har spist siden frokost, så da skal de steke seg vafler. Vetle hadde akkurat spist så jeg sa det holdt med en til han, også hadde de fått saft til - 2 glass. Julaften hele året

Gammel 29-07-11, 08:47   #291
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Da var kameratferien over og sønnen min var borte hos en kamerat, det første som blir sagt når jeg følger er at de ikke har spist siden frokost, så da skal de steke seg vafler. Vetle hadde akkurat spist så jeg sa det holdt med en til han, også hadde de fått saft til - 2 glass. Julaften hele året

Nå er ikke jeg en som steker vafler i vilden sky, sist storebror hadde kompisbesøk fikk de grove rundstykker med selvvalgt pålegg, men dersom jeg steker vafler så er de med grovt mel og uten sukker(eller bittelitt), så vafler trenger jo ikke være usunt da. Og siden mine vafler ser lik ut som alle andre, så er det jo ikke lett å se at de er uten sukker og med grovt mel.

Gammel 29-07-11, 08:56   #292
Nip

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Nå er ikke jeg en som steker vafler i vilden sky, sist storebror hadde kompisbesøk fikk de grove rundstykker med selvvalgt pålegg, men dersom jeg steker vafler så er de med grovt mel og uten sukker(eller bittelitt), så vafler trenger jo ikke være usunt da. Og siden mine vafler ser lik ut som alle andre, så er det jo ikke lett å se at de er uten sukker og med grovt mel.

Jeg er rimelig sikker på at disse ikke er grove...

Gammel 29-07-11, 09:00   #293
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, det er lite sannsynlig at du vil møte veldig mange med samme kostholdsfilosofi som deg. Så du kommer glatt til å fylle flere tråder med vaffelinnlegg. Jeg tror bare du har to reelle alternativ:

a) Flytte til øde øy og unngå omgang med andre.
b) Akseptere at sønnen din i alle år fremover kommer til å bli servert og spise mat du ikke bifaller.

Gammel 29-07-11, 09:07   #294
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At du gidder ...

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 09:10   #295
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Jeg er rimelig sikker på at disse ikke er grove...

fordi du spurte dem? Fordi de fortalte deg det? Fordi du så at vaflene ble laget?

Gammel 29-07-11, 09:29   #296
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg får så lyst på pannekaker og vafler når disse trådene dukker opp.
Noen som forbarmer seg over 3 hardarbeidende () her, som vil bli veldig glad for vafler?

Jeg tror tråden virker mot sin hensikt. Iallefall for meg.

Gammel 29-07-11, 09:32   #297
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Jeg får så lyst på pannekaker og vafler når disse trådene dukker opp.
Noen som forbarmer seg over 3 hardarbeidende () her, som vil bli veldig glad for vafler?

Jeg tror tråden virker mot sin hensikt. Iallefall for meg.

Ja, jeg fikk faktisk lyst på vafler til lunsj i dag. Ikke grove en gang, men NÅ sin ferdig boks som er bare å helle på og steke. : Dårlig Mamma TM:

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 09:52   #298
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for inspirasjon, Nip. Vaffellysten tok overhånd, og jeg skal overraske gutta på kontoret med nystekte vafler til møtet vårt.

På en helt vanlig fredags formiddag.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 10:38   #299
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenk så koselig! Første gang de møtes etter ferien og så lager mammaen til kompisen vafler til dem! Det er egentlig noe av det hyggeligste jeg gjør også hvis jeg har tid og overskudd, steke opp en ladning vafler til ungene som er på besøk. Det blir jo ikke så mye på hver, men det er veldig hyggelig likevel. Og klart, vafler er kosemat. Ingen tvil om det. Men julaften?

Gammel 29-07-11, 10:40   #300
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men julaften?

Tenkte akkurat det samme. Nip feirer julaften med en vaffel.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:54.