|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Passiv
|
![]() Sv: Litt holdninger til voldtekt
Oooh - Innom og hausser opp stemningen med dette usedvanlig velformulerte og gjennomtenkte innlegget? Ja, nå har ihvertfall jeg lært leksa mi, så denne satt i sikringsboksen, gitt. |
![]() |
![]() |
#63 |
tradisjonell figur
|
![]() Sv: Litt holdninger til voldtektJeg leste i en annen (og litt, bare litt) annerledes vinklet artikkel om samme tema at et vitne har meldt seg og snakket med politiet? Kan jo være en feil, eller så kan det være at dagbladet glemmer å komme med oppdateringer for å få hele driten til å se enda verre ut. (som om det skulle være nødvendig?)
![]() |
#64 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror ingen synes det er OK at viktige vitner står frem og kontakter politiet. Jeg har hvertfall ikke lest innlegg eller artikler i media som gjør annet enn å oppfordre folk til å melde seg.
![]() |
#65 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Litt holdninger til voldtektJeg synes ikke et overgrep er en agurknyhet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen unnskyldning, men kanskje en forklaring? For det første kan det jo være at personen prøvde å filme med mobilen, men ikke fikk det til. (Jeg kjenner "noen" som ikke har fått til å filme viktige begivenheter med mobilen, altså.
![]() |
#67 |
Aktiv
Medlem siden: May 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Litt holdninger til voldtektEg klarer bare ikkje la være å tenke på hvordan det må være for den damen som ble voldtatt her, å merke at det er folk rundt uten at noen hjelper... ikkje lett å føle seg trygg på gata i etterkant da, uansett hvor sterkt beruset hun eventuelt var i denne situasjonen |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|