Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pannekaketråden med tvist

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-11, 11:50   #321
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pannekaketråden med tvist

Ta med vaffeljern på camping ja, du blir populær!

Innser at det ikke bare er bra vi ikke får besøk av barn av kjernesunne foreldre, men antakelig bra vi ikke får besøk, vi spiste frokost etter klokka 11.
Men Knerten hadde spist joghurt med havregryn tidligere da altså. Og det ER ferie.

Gammel 29-07-11, 12:19   #322
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Ta det med! Lag vafler til unger du ikke kjenner! Irriter kjernesunne foreldre overalt!

Hermed advares foreldre på campingplasser mellom Trondheim og Bodø.

Gammel 29-07-11, 12:20   #323
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Vaffel. Nam.

Bestemor pleide å "selge" vafler ut av vinduet når vi kom på besøk, sånn som i mormor og de åtte ungene.

Vi spiser vaffel hver gang pappa er på besøk, han nekter å komme hvis det ikke serveres vafler. Har vi ikke egg f.eks kjøper han med seg på veien. Hvis noen av vennene til ungene er på besøk når han kommer er det klart de får en vaffel, selv hvis det bare er en helt vanlig tirsdag.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 12:21   #324
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Tror jeg gjør det enda enklere: ferdig røre (er de gode forresten?)

Gammel 29-07-11, 12:24   #325
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Vaffel. Nam.

Bestemor pleide å "selge" vafler ut av vinduet når vi kom på besøk, sånn som i mormor og de åtte ungene.

Vi spiser vaffel hver gang pappa er på besøk, han nekter å komme hvis det ikke serveres vafler. Har vi ikke egg f.eks kjøper han med seg på veien. Hvis noen av vennene til ungene er på besøk når han kommer er det klart de får en vaffel, selv hvis det bare er en helt vanlig tirsdag.

Og mine unger får skillingsboller hos bestefar hver gang de er der (3-5 ganger i året). Så ferske at de er for varme enda. Han er døpt om til bolle-bestefar (så er det lettere å skille bestefedre fra hverandre).

Gammel 29-07-11, 12:31   #326
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ferdigrøre har jeg ikke prøvd, men toro funker som bare det.

Gammel 29-07-11, 12:46   #327
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Tror jeg gjør det enda enklere: ferdig røre (er de gode forresten?)

Jeg syns faktisk de er ganske gode. Bedre enn posevaflene til Toro. (Eller, posene er gode hvis man har i en dæsj rømme)
Og etter en kjapp tur på butikken (måtte ha bleier) står det nå også en boks med NÅ vaffelrøre i kjøleskapet. Synd at dette møkkaværet måtte komme da, kanskje jeg sparer boksen til i morgen og satser på sol og sommer.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 12:55   #328
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Standard

Da tester jeg begge deler tenker jeg. Så får ungene komme med dommen. Så kommer resultatene etter ferien.

(spørs bare hvor jeg skal poste resultatene, her eller i egen tråd? )

Gammel 29-07-11, 14:06   #329
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Da var kameratferien over og sønnen min var borte hos en kamerat, det første som blir sagt når jeg følger er at de ikke har spist siden frokost, så da skal de steke seg vafler. Vetle hadde akkurat spist så jeg sa det holdt med en til han, også hadde de fått saft til - 2 glass. Julaften hele året

Kan du ikke syte i bloggen din isteden?

Gammel 29-07-11, 14:08   #330
Nip

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Nei, ellers takk

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 14:10   #331
Nip

Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tenkte akkurat det samme. Nip feirer julaften med en vaffel.

Neeeeh... ikke saft engang.

Jeg drakk vel julebrus for 2 år siden - ett halvt glass

Gammel 29-07-11, 14:12   #332
Nip

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Takk for inspirasjon, Nip. Vaffellysten tok overhånd, og jeg skal overraske gutta på kontoret med nystekte vafler til møtet vårt.

På en helt vanlig fredags formiddag.

Spinnvill!

Gammel 29-07-11, 14:13   #333
Nip

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

fordi du spurte dem? Fordi de fortalte deg det? Fordi du så at vaflene ble laget?

Jeg er synsk.

Gammel 29-07-11, 14:14   #334
Nip

Standard

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Jeg får så lyst på pannekaker og vafler når disse trådene dukker opp.
Noen som forbarmer seg over 3 hardarbeidende () her, som vil bli veldig glad for vafler?

Jeg tror tråden virker mot sin hensikt. Iallefall for meg.

omvendt psykologi, jeg er egentlig med i sukkermafian.

Gammel 29-07-11, 14:14   #335
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vafler på terrassen!

Jeg skal jaggu meg sende veslemor på bringebærtur og lage vafler med rørte bringebær til dessert i dag.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 14:40   #336
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns nå det er helt OK at hun "syter" her i sin egen tråd. Blir en del gøy ut av det, også.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 20:00   #337
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Da var kameratferien over og sønnen min var borte hos en kamerat, det første som blir sagt når jeg følger er at de ikke har spist siden frokost, så da skal de steke seg vafler. Vetle hadde akkurat spist så jeg sa det holdt med en til han, også hadde de fått saft til - 2 glass. Julaften hele året

Fy, for noen folk. Vafler? Om sommeren? Sikkert med nyrørt jordbærsyltetøy og seterrømme eller kanskje brunost? Eller smør og sukker? Eller det beste jeg vet: jordbær og tiramisukrem. Dæven døtte, de er jo helt spinnville. Hadde det enda vært til dessert. (se for deg en vaffel her, ikke en fisk)

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 20:21   #338
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Lager vafler. Skal på tur i morgen. :bidrar:
Nyrørt jordbærsyltetøy til, blir herlig! Og meierismør.

Gammel 29-07-11, 20:54   #339
Nip

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Fy, for noen folk. Vafler? Om sommeren? Sikkert med nyrørt jordbærsyltetøy og seterrømme eller kanskje brunost? Eller smør og sukker? Eller det beste jeg vet: jordbær og tiramisukrem. Dæven døtte, de er jo helt spinnville. Hadde det enda vært til dessert. (se for deg en vaffel her, ikke en fisk)

Vafler og pannekaker bør spises hver dag hele året. Helst med sukker på.

Gammel 29-07-11, 20:58   #340
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, ellers takk

Bare av ren nyskjerrighet; hvorfor vil du ikke flagge fordommene du har mot andre folks kosthold i bloggen din?

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:55.