Sv: Hva gjør jeg galt? ?(muffins uten sukker,med splenda eller sukrin som ikke ser ut
Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.
Jeg prøver meg, i trygg forvissning om at hvis jeg skriver noe feil, er sannsynligheten stor for at noen kommer og retter på meg. 
Jeg har fremdeles ikke prøvd meg på slike oppskrifter, men jeg gjetter litt. Stivpisker du egg og sukrin/splenda? I tilfelle vil jeg tippe det er viktig at dette blir luftig nok (altså pisket lenge nok), og at du bare forsiktig rører inn resten av ingrediensene?
Angående glasur så har jeg heller ikke her ( ) prøvd med spenda/sukrin. Men jeg kaster meg uti likevel. Har du prøvd sjokoladekakeglasur? Jeg har en god oppskrift med melis, kakao, kaffe, margarin og vaniljesukker. Hm. Dere tåler kanskje ikke vanlig vaniljesukker?
Ja har prøvd å piste eggehviten helt stiv ha i "sukker og eggeplommer og resten og vende det forsikrtig inn, har prøvd å piske egg og "sukker" ilag ,og vende forsikrig inn,
Har prøvd å stivpiske egg,hadd i "sukker" og bare smelt all melet oppi og lag den sikkelige seige røre,og de så faktisk best ut 
Prøvd oppskrifter fra diabetiker forum,diabetisker bøker, kokebøker uten sukker, funksjonell mat siden osv
Kan ikke bruke vanlig melis og egentlig ikke vanlig kokesjokolade heller,
vaniljesukker går ofte het greit da det er bare 1-2 ts på en stor oppskrift men har rent vanilje pulver og
På sjokoladekaker bruker jeg sukkerfri sjokolade kjøpt på rema smeltet med en mørks sukkerfri sjokolade fra helsekosten utspedd med litt smør og av og til litt kaffe...
Har ikke hatt det på muffins da han synnes de er best med hvit glasur men når hvit splenda glasur smaker så spiser han de uten.
jeg er ikke den beste konditoren i vreden men nå har jeg prøvd det meste i 2 år og begynner å bli L E I av og ikke få til eller bake 3 kaker til hver bursdag sånn at en kanskje kan brukes.
han er ikke så glad i andre kaker ,men sjokoladekake og muffins er det han synnes er best.
Prøvde å lage boller med splenda ,de ble som stein