|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor flytter man til i Bergensområdet?Har budd i og rundt Bergen i mange år, og hatt ein jobb som har gjort at eg har blitt veldig godt kjent med alle nabokommunane - og da med tema utbygging. Prisar har eg ikkje heilt oversikt over da. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor flytter man til i Bergensområdet?
Åhh, smelt! Du setter ord på verdier som er viktige for meg også, bl.a. fin størrelse på skoleklassene, og bilen kan stå ulåst i garasjen eller i tunet osv.
|
|
|
#43 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Hvor flytter man til i Bergensområdet?Ja det er nesten litt ubeskrivelig. Jeg får gitt ungene det jeg hadde som barn. Gangavstand til skole, de jan løpe fritt ute selv om de være nettopp ble tre år. Vi møtte på tur en mann som satt i en kjerre bak en hest. Gutten min hilste. Jeg "kjenner du ham??" "ja, det er jo gunnar, mannen til torunn!"
|
|
|
#44 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor flytter man til i Bergensområdet?Vi har ikke biler og hus ulåst her lenger, selv om alle rundt oss mer eller mindre har det. Men det er deilig å kunne la ungene løpe ute uten å være redd for trafikk osv. Her springer ungene inn og ut av husene til hverandre fra de er 2år gamle. |
|
|
|
![]() |
|
|