Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Skal, skal ikke? Tunis

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-11, 10:10   #21
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal, skal ikke? Tunis

Jeg hadde garantert blitt med. Men jeg deler ingen av dine "mot"-punkter da, så det er sikkert lett for meg å si.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 10:12   #22
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Har du sjekket priser på restplasser.no? Kanskje du finner noe rimelig der, så dere kan fly direkte.

Ingen direkteflyvninger.

Gammel 03-08-11, 10:15   #23
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Charter, da? Bestill fly og billigbillig hotell samtidig, og bo på et annet hotell?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 10:15   #24
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Det er nettopp det. Men samtidig kommer han jo til å måtte jobbe ganske så mye, da...

Men du sover i alle fall i samme seng som han

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 10:17   #25
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde blitt med. Men mine barn er jo litt større, så de er litt enklere å aktivisere.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 10:33   #26
cecix
Blekksprut

cecix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
cecix er populærcecix er populærcecix er populær
Standard

Detur flyr jo billig, direkte til Monastir (sørover i landet). Men da har du 2.5time i bil\buss. Kontakter du hotellet dere skal bo på, skulle det ikke forundre meg at de kommer med sjåfør og henter dere. Servicenivået er generellt høyt og de strekker seg langt for å tilfredstille turistene (som de er så avhengige av). Star Tour flyr også direkte, og de bruker flyplassen i Enfidha som er ca 1.5time fra Tunis. Apollo flyr vel ikke Tunisia i det hele tatt denne sesongen tror jeg, men du kan jo sjekke det ut.
Da jeg og gubben var der i månedsskiftet juni\juli nå i år, fløy vi med Air France via Paris til Tunis. Da kom hotellet og hentet oss på flyplassen og kjørte oss til Hammamet (en time i bil). De kjørte oss også tilbake til flyplassen da vi skulle dra. Betalte vel kanskje 300,- for hele transporten. Det var det verdt!

cecix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 10:42   #27
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Takk! Nå venter vi på endelig bekreftelse på at han faktisk skal dra (han kan ikke dra før etter 29. august, så vi får se om de kan vente), så får vi se!

Gammel 03-08-11, 11:25   #28
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Husk at det kan være litt ventetid en del steder på å få tatt vaksiner hvis man ikke har det, så bestill time for det raskt evt.

Rent personlig er Tunis et av de stedene jeg føler jeg ikke har noe ønske å dra tilbake til. Nå har det så langt i år også vært mye uroligheter. Det er alene årsak til at jeg nok hadde styrt unna landet nå, selv om det vel de siste månedene har vært relativt rolig.

Gammel 03-08-11, 12:15   #29
Blåklokke
Leser FP

Blåklokke sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde uten tvil reist. Dere kan holde dere for det meste til hotellet år mannen jobber, blir jo nesten som hjemme bare med bademuligheter og mindre husarbeid

Gammel 03-08-11, 12:35   #30
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Hvis hotellet er et turisthotell med litt størrelse på uteområde/grøntområde/svømmebasseng og mulighet til å dra på strand så hadde jeg nok blitt med.
Er det et byhotell uten dette hadde jeg ikke blitt med.

Aner ikke hvordan det er i Tunis men vi var på dagstur til Marokko, Tanger nå i ferien, vi var kun i bykjernen, da vi var i sør-Spania og jeg kommer aldri til å ville dra tilbake dit, gitt..

Gammel 03-08-11, 13:17   #31
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vært i Tunisia én gang, og har ikke et snev av lyst til å dra tilbake dit. Noensinne. Om så gratis.

...så jeg hadde heller brukt pengene og tiden på en hopp-på-tur til et annet Syden mens partner likevel var bortreist og feriebehovet til stede.

Gammel 03-08-11, 13:56   #32
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Har vært i Tunis/Port El Kantoi tror jeg det het. Fantastisk sted som jeg uten betenkligheter drar tilbake til. Dersom du spiller golf er det flotte golfbaner der med golfbiler til å suse rundt i. Bazaren kan være litt slitsom, men maten, stranden, kaféene og hotellet vi bodde på var fantastisk. Jeg hadde med mann og ikke plaget med innpåslitne menn i det hele tatt, de respekterer gifte kvinner. Jeg hadde med en venninne som er av persisk opprinnelse, det gjorde prutingen på bazaren veldig mye enklere, kanskje mannen din sin forretningsforbindelse har en kone du kan dra på shopping med?

Sist redigert av Fløyel : 03-08-11 kl 14:01.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:36.