|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#25 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal, skal ikke? TunisJeg hadde blitt med. Men mine barn er jo litt større, så de er litt enklere å aktivisere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Blekksprut
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal, skal ikke? TunisDetur flyr jo billig, direkte til Monastir (sørover i landet). Men da har du 2.5time i bil\buss. Kontakter du hotellet dere skal bo på, skulle det ikke forundre meg at de kommer med sjåfør og henter dere. Servicenivået er generellt høyt og de strekker seg langt for å tilfredstille turistene (som de er så avhengige av). Star Tour flyr også direkte, og de bruker flyplassen i Enfidha som er ca 1.5time fra Tunis. Apollo flyr vel ikke Tunisia i det hele tatt denne sesongen tror jeg, men du kan jo sjekke det ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Skal, skal ikke? TunisTakk! Nå venter vi på endelig bekreftelse på at han faktisk skal dra (han kan ikke dra før etter 29. august, så vi får se om de kan vente), så får vi se!
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal, skal ikke? TunisHusk at det kan være litt ventetid en del steder på å få tatt vaksiner hvis man ikke har det, så bestill time for det raskt evt.
![]() |
#29 |
Leser FP
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal, skal ikke? TunisJeg hadde uten tvil reist. Dere kan holde dere for det meste til hotellet år mannen jobber, blir jo nesten som hjemme bare med bademuligheter og mindre husarbeid
![]() |
#30 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Skal, skal ikke? TunisHvis hotellet er et turisthotell med litt størrelse på uteområde/grøntområde/svømmebasseng og mulighet til å dra på strand så hadde jeg nok blitt med.
![]() |
#31 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Skal, skal ikke? TunisJeg har vært i Tunisia én gang, og har ikke et snev av lyst til å dra tilbake dit. Noensinne. Om så gratis.
![]() |
#32 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Skal, skal ikke? TunisHar vært i Tunis/Port El Kantoi tror jeg det het. Fantastisk sted som jeg uten betenkligheter drar tilbake til. Dersom du spiller golf er det flotte golfbaner der med golfbiler til å suse rundt i. Bazaren kan være litt slitsom, men maten, stranden, kaféene og hotellet vi bodde på var fantastisk. Jeg hadde med mann og ikke plaget med innpåslitne menn i det hele tatt, de respekterer gifte kvinner. Jeg hadde med en venninne som er av persisk opprinnelse, det gjorde prutingen på bazaren veldig mye enklere, kanskje mannen din sin forretningsforbindelse har en kone du kan dra på shopping med?
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 03-08-11 kl 14:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|