|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Vedr. Nasjonal minnemarkering 21. august
Ok, da har jeg misforstått. Ved nærmere betenkning hadde jeg nok holdt en barnebursdag, ja.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Vedr. Nasjonal minnemarkering 21. augustTanteskatten min har bursdag den dagen, og jeg regner med at det blir en eller annen form for feiring da.
|
|
|
|
#23 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Vedr. Nasjonal minnemarkering 21. august
Hver år liksom?
|
|
|
#24 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vedr. Nasjonal minnemarkering 21. augustI utgangspunktet har jeg ingen betenkeligheter med å la mitt barn feire med sine venner den dagen. (Selve bursdagen er nå den 13) Det er tross allt barn det er snakk om. Men tidspunktet som er booket falt på samme tid som minnemarkeringen er på tv så jeg har fått en ny dato som egentlig passer mye bedre. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
We weren't born to follow
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() |
Sv: Vedr. Nasjonal minnemarkering 21. august21. august er nasjonal sørgedag: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10089017
|
|
|
#26 |
|
Sperret
|
Sv: Vedr. Nasjonal minnemarkering 21. augustRegjeringen: |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vedr. Nasjonal minnemarkering 21. augustDersom det skulle være en fast offentlig sørgedag hvert år, så ville jo 22. juli vært et mer opplagt valg enn 23. at det ble 23. når det bare er i år er jo fordi vi 22. juli ikke visste at det skulle bli noe å sørge over.
|
![]() |
|
|