Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

[FrP] Kanskje ikke et helt heldig utspill

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-11, 23:48   #28
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: [FrP] Kanskje ikke et helt heldig utspill

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Er det, Maz? Jeg syns din fremstilling var temmelig enkel.

Det er for øvrig ikke slik at Oslopolitiet må ta 100 stillinger fra eksisterende budsjett, de har fått 20 mill for å opprette disse stillingene.

Jeg er enkel. Sånn er det. Men jeg er ikke enkel fordi jeg var den første som sier at det ikke er noe galt med å påpeke at enda færre av andre lovbrudd vil etterforskes.

Det er jo mange nyutdannede politifolk som sliter med å få jobb, og at dette er fint for dem. Men det gir ikke så mange flere erfarne etterforskere og det var allerede før dette ekstrem underkapasitet.

Jeg er ikke nødvendigvis enig med hagen, men jeg synes det er ting det må være lov å spørre om. Er det enkelt så greit for meg. For meg er det som er mest patetisk at ting som kommer fra folk du ikke liker nødvendigvis er 100% idiot og ikke kan ha elementer av vesentlige poenger.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:50.