|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
maler
|
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Vi endte med to tette fordi eldstemann bare kom og toern ble planlagt da det passet.
|
|
|
#83 |
|
superbruker
|
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Det er ikke alt her i livet som lar seg planlegge. Førstemann kom litt overranskende. Ikke helt men litt. Vi hadde brukte sikre perioder og hoppe av i svingen som prevansjon de siste 3 årene før vi ble gravide med eldstemann. Enten har jeg regnet veldig godt de første årene eller så hadde vi ikke så lett for å bli gravide var min konklusjon da. Etter at eldste var født ønsket vi en til ganske fort. Han ble storebror når han var 1 år og 9 mnd. Nå var vi i grunn ganske fornøyde. Dessverre tålte jeg fortsatt ikke p-piller. Jeg prøvde p-piller for jeg hadde fått en syklus som var helt på bærtur etter andremann. Jeg tror jeg klarte 3 uker på p-piler før jeg fikk nok. På den tiden gikk jeg opp over 10 kg og hadde et humør som var mildt sagt dårlig. Vips sa det og så var jeg gravid igjen. Minsten ble født 10 dager før eldste fyllte 4 år. Hva gjør man ikke for å være trendy?
|
|
|
#84 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Vi har både barn i nær alder og mange barn, men om det er in vet jeg ikke. Her er det 1 år og 5 mnd. mellom 1 og 2, 1 år og 7 mnd. mellom nr 2 og 3, 2 år og 2 mnd. mellom 3 og 4 og 1 år og 11 mnd. mellom 4 og 5. Så det blir fem barn på syv år. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
awesom
|
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Jeg er sjikkeli inn lizzm! 23 måneder mellom barna. Sannheten er vel heller det ar jeg er mot til to nydelige, herlige små "ouuups,det ble visst barn du gitt!".
|
|
|
#88 |
|
Peppy!
|
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Hva menes med tette? Mindre enn to år? Tre år? Fire år? |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Pff, han er selvsagt steril (det er den eneste forklaringen som finnes her i verden på at dere ikke har fått flere barn), blir du gravid nå så er det helt åpenbart at du har funnet deg en kar til å ha på si, og havnet i uløkka med han.
|
|
|
#90 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?
Jeg har hatt småbarn i 18 år nå og synes det er veldig fint.
|
|
|
#91 |
|
Epikur
|
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Jeg har alle tre med samme far, og i sammenhenger der folk ikke kjenner meg men spør om antall barn og hvor gamle de er, går nesten alltid ut fra at jeg har nummer en fra før med en annen. Jeg er også blitt spurt direkte om vi hadde vært separert i mellom de to eldste, for det hadde vedkommende hørt om at noen andre hadde opplevd.
|
|
|
#92 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Utrendy her, har 20 år mellom, men med samme far.
|
|
|
#93 |
|
intro
|
Det er kult, altså! Jeg kjente ikke til noen som hadde enda lengre avstand enn min kusine (som har barn på 4 og 20 med samme mann).
|
|
|
|
#94 |
|
Leser FP
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Vi har fått fem barn i løpet av ti år, de tre eldste i en periode på kun tre år og fire mnd
|
|
|
#95 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Tre år i mellom mine barn. Hadde tenkt å få dem litt tettere, men det var så overveldende å få den første at jeg ikke var klar til å tenke på nestemann før den første hadde fylt to år. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Det er ti minutter mellom mine barn. Det bare blidde sånn, kan du si. Ikke akkurat noe vi planla.
|
|
|
#97 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Tre barn er in, tette barn er in. Jeg kjenner noen med trillinger. Man blir ikke hippere enn det! Med mindre man har firlinger.
|
|
|
|
#98 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
|
|
|
|
#99 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Fem- og fem+ mellom våre, jeg elsker babytia og er lat, så å få dem tett var uaktuelt.
|
|
|
#100 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Her har vi ikke gått inn for å være in. |
|
|
|