|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
www.bomulls.no
|
Noen her bosatt i USA som har lyst på besøk?
|
|
|
#2 |
|
Audacious
|
Sv: Noen her bosatt i USA som har lyst på besøk?Ta deg en tur til hippieland, du! Når har du tenkt å reise? Vi har en del besøk ut over høsten, men er det "ledig" her er det bare å komme. Jo tidligere du kan reise, jo bedre sjanse for at det er ledig her.
2001&2005 Sist redigert av Acsa : 24-08-11 kl 20:51. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Shake it out!
|
Sv: Noen her bosatt i USA som har lyst på besøk?Her er det dessverre fullbooket i høst (dvs det jeg klarer av besøk i tillegg til eksamenslesing og eksamen (som er allerede i slutten av oktober og så i begynnelsen av februar igjen. :angst: ).
|
|
|
#6 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Noen her bosatt i USA som har lyst på besøk?Jeg vil være med deg absalone.
|
|
|
#7 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Noen her bosatt i USA som har lyst på besøk?Åh så kult!
|
|
|
#8 |
|
Audacious
|
Sv: Noen her bosatt i USA som har lyst på besøk?Et lite tips er nettstedet Couchsurfer. Der registrerer man seg, informerer om eventuelle gjestesenger/sofaer/madrasser man sjøl har, og så kan man søke opp steder å overnatte når man er på tur. Jeg skal ha noen couchsurfere her til uka, og håper på napp i en by nord i staten om noen uker.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen her bosatt i USA som har lyst på besøk?Vi er i nokså lik situasjon, Absalone, så jeg kjenner så absolutt på den følelsen nå om dagen. Skulle så gjerne reist med deg, men får neppe barnepass......Håper du får reist og slappet av litt!
|
|
|
#10 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Noen her bosatt i USA som har lyst på besøk?Å så fiiin respons her allerede da!!! FP
|
|
|
#11 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Noen her bosatt i USA som har lyst på besøk?
Du er jo bare skjønn! :smask: Hippieland er Cali, sant? Santa Cruz hvis jeg ikke husker feil? Frister veldig!! ;-) Kommer gjerne den veien, men jeg har ikke under noen omstendighet mulighet for å reise før etter 22. september, og da er vi jo med ett utover høsten ... Dette er dessuten en veldig fersk tanke, så jeg har egentlig ikke tenkt noen bestemt tid enda - også over nyttår kan være aktuelt for meg.
|
|
|
#12 |
|
www.bomulls.no
|
Alvor?? Jeg tuller nemlig IKKE ...bare så det er sagt!!
|
|
|
#13 |
|
Drømmer
|
Tuller ikke nei, jeg vil ut å reise men ingen kan reise før jul. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
www.bomulls.no
|
NYC er fint utpå nyåret det. Vi kan snakkes om det ja - kan hende jeg gjør begge deler vettu. For jeg vil gjerne bort nå før jul også. Men NYC en gang i året gjør meg ingenting!
|
|
|
#16 |
|
Møllspist fletthurpe
|
|
|
|
#17 |
|
Audacious
|
Jepp, Santa Cruz, California. Halvannen time sør for San Francisco. Både Mei og celebelen har vært og besøkt oss her, celebelen kommer tilbake i oktober. Send en PM hvis det er noe du lurer på eller du begynner å se på datoer.
|
|
|
#18 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen her bosatt i USA som har lyst på besøk?..og hvis dere blir flere som reiser sammen saa er det plass til flere her.
|
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Noen her bosatt i USA som har lyst på besøk?Nå har jeg sett litt av østkysten av USA (takket være Pelen |
|
![]() |
|
|