Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dere som har gutter fra 9-10-årsalderen

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-11, 18:30   #41
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderen

Men hettejakker, altså? Er dere ikke restriktive med det lenger? Min er jo bare knapt 7, men han klatrer hele dagen lang. Jeg snerpet damene på Cubus skikkelig fordi de bare solgte hettegensre og -jakker.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 18:32   #42
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderen

Har ikke lest hele tråden. Var på Kappahl med gutta mine forrige uke, og de hadde utrolig mange fine gutteklær nå syntes i allefall gutta mine. Bukser (både joggebukser og dongeri) med kule mønstre, og gensere som matchet.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 18:33   #43
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderen

Her er det bukser i ulike knæsje farger som er pop, med hettejakke som regel. Eller en tynn genser. Han skifter ikke etter skolen.
Kjøpte farga bukser på Cubus og Name it.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 18:36   #44
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderen

Og nå ser jeg at du ikke vil ha hodeskaller osv. Det var det nok på noen av de klærne altså. Det elsker de her.
Ellers misliker både de og jeg hettegensere, så det prøver jeg å unngå.
De skifter ikke når de kommer hjem fra skolen og før de går for å leke.
Her er det også pop med farga bukser, de fra Cubus. Og DC ja, men det synes jeg er dyrt igjen.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 18:36   #45
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderen

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men hettejakker, altså? Er dere ikke restriktive med det lenger? Min er jo bare knapt 7, men han klatrer hele dagen lang. Jeg snerpet damene på Cubus skikkelig fordi de bare solgte hettegensre og -jakker.

Min får bare bruke hettejakke når han er sammen med oss. Aka helgeantrekk. /:høne:

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 18:39   #46
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderen

Her går det mest i treningsklær. Han spiller fotball i alle friminutt og fra han kommer hjem fra skolen og til kvelden, så det er mest praktisk og helt greit for meg. Det skal helst være Chelsea-tøy og trøyer da, han vil ikke ha hva som helst. Jeg har gitt opp å kjøpe noe annet til han, for det blir ikke brukt. Klærne koster litt, men han ønsker seg det til bursdager og jul og har en grei størrelse på garderoben nå. Nå som han har blitt så stor så synes jeg det er helt greit at han får bestemme hva han vil ha på seg, selv om jeg personlig ikke synes treningstøy er det aller peneste i verden.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 18:50   #47
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderen

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Så Quicksilver og DC er altså pop.
Hva er DC? Et merke eller en butikkjede?

DC er et merke. Diger print med gjerne bare de to bokstavene




Min er bestemt som fy i klesveien og det er mange år siden jeg kjøpte klær uten å ha han med. Han nekter å gå i dongeri med mindre det er bursdag. Han foretrekker joggebukser og Liverpool-skjortene. Men original må de være. Om vinteren går det i kule t-skjorter over ensfargede gensere fra H&M. Veldig greit.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 20:17   #48
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderen

Min 9 åring bryr seg fint lite om hva han har på seg. Han har riktignok noen favoritt klær. Smale busker liker han best, selv synes jeg de baggy buksene er finere, på han. Klær fra DC er på topp, men han har ikke så mye av det.
Handler litt over alt, alt etter hva jeg kommer over.

Han skiftre ikke når han kommer hjem. Han har heller noen antrekk til ekstra "fine" anledninger. Synes han skal være fin, alltid, så derfor skal klærne brukes. Har også litt "arbeidstøy", fordi han krever selv å ha det.

Joggebukser vil han helst bare ha hjemme om kvelden, om morgenen i helger osv.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no