|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Drammen - Er det noen som vil ta hånd om to kattunger i 4 uker?Det er retrettmuligheter, Ine. Jeg vet at de helst vil at kattene skal kunne være ute, men bedre med et hjem enn ikke noe hjem. Jeg dobbeltsjekker med min venninne! |
|
|
|
|
|
#22 |
|
rakkarpus
|
Sv: Drammen - Er det noen som vil ta hånd om to kattunger i 4 uker?Jeg kommer ikke til noe side på facebook via den linken der. Hvilken organisasjon er det, kan søke den opp.
|
|
|
#23 |
|
Vaklende
|
Sv: Drammen - Er det noen som vil ta hånd om to kattunger i 4 uker?
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drammen - Er det noen som vil ta hånd om to kattunger i 4 uker?Det er så uaktuelt å ha katt her, selv for begrenset periode.
|
|
|
|
#25 |
|
|
Sv: Drammen - Er det noen som vil ta hånd om to kattunger i 4 uker?Takk Balanse.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Vaklende
|
Sv: Drammen - Er det noen som vil ta hånd om to kattunger i 4 uker?Pelen, det er trist når det ikke funker, men flott at venninnen din trør til likevel. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Sv: Drammen - Er det noen som vil ta hånd om to kattunger i 4 uker?Svaret fra henne var vel mer rettet mot det med leilighet. Jeg vet at det ikke er noe problem å si i fra om det ikke virker etter en periode. Det vet jeg at andre har sagt. Men det er jo alltid greit å si i fra det fra begynnelsen av så at man ikke får en katt(unge) som er mer utrygg (og som da får bytte hjem flere ganger og kanskje blir mer utrygg). |
|
|
|
![]() |
|
|