|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Facebookprofil, omdømme og skille jobb/privatlivDet kan jo hende han ikke er så dreven på å slette kommentarer eller sette privacy?
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebookprofil, omdømme og skille jobb/privatlivJeg hadde mistet en del respekt for en person over 18 som a) hadde åpen, "personlig" profil på FB og b) la ut "pose"-bilder av seg selv. Han kan sikkert være flink i jobben sin likevel, men jeg himler veldig over sånt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
<*(((<
|
Sv: Facebookprofil, omdømme og skille jobb/privatlivTja. Så fremt det bare er kommentarene til bildene hans som er teite så hadde jeg ikke tenkt så mye mer enn at han har en del brødhuer som venner på Facebook.
Han her hadde hverken a) eller b), da.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebookprofil, omdømme og skille jobb/privatlivIkke noen dødssynd i mine øyne, men ganske patetisk
|
|
|
#8 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Facebookprofil, omdømme og skille jobb/privatlivHva er pose-bilder? Frykter jeg har noen siden samtlige profil bilder er selvportrett ...
|
|
|
#10 |
|
By the Sea
|
Sv: Facebookprofil, omdømme og skille jobb/privatlivDet høres selvfølgelig litt fjortisaktig ut, men så vidt jeg kan skjønne, er det ikke han som står for tenåringsfaktoren? Det høres ut som om han kjenner noen voksne damer med en litt umoden framferd, men jeg tror ikke jeg hadde tenkt at selve mannen var udugelig i jobben sin av den grunn?
|
|
|
#11 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Facebookprofil, omdømme og skille jobb/privatlivAltså, han kan vel ikke noe for at damene sikler etter han? Hadde han hatt poseringsbilder, lettkledde bilder, så ja, da hadde jeg stusset. Men fiskebilder? Han må jo være hot siden så mange kommenterer dem.
|
|
|
#12 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Facebookprofil, omdømme og skille jobb/privatlivSå sant ikke han har fyllebilder eller selv har sleivete kommentarer så hadde jeg synes det var ok. Men for sin egen del bør han jo lukke profilen da.
|
|
|
#14 |
|
<*(((<
|
Sv: Facebookprofil, omdømme og skille jobb/privatliv
Det står vanlige bilder, og at man kan se "noe info og bilder". Det er et stykke unna åpen profil.
|
|
|
#15 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Ja, fysj. Det er useriøst å være pen, assa.
|
|
|
#16 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Facebookprofil, omdømme og skille jobb/privatlivJeg skjønner ikke problemet, han kan vel godt være flink i jobben selv om han eventuelt liker å få oppmerksomhet/ er jålete/ har litt lite greie på nettettikkette eller hva dette nå dreier seg om.
|
|
|
#17 |
|
Live and let live
|
Sv: Facebookprofil, omdømme og skille jobb/privatlivBør man slette komplimenter man får på bilder på FB for å virke mer seriøs?
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Noen ganger
|
|
|
#20 |
|
Sperret
|
Sv: Facebookprofil, omdømme og skille jobb/privatlivJeg er derimot enig med deg, -ea-. Jeg ville fått et førsteinntrykk av ham som ganske "blond" og mistet litt tiltro til ham. Sånn umiddelbart, ihvertfall. Det er rett og slett fordi jeg ikke synes du virker så veldig smart om du ikke ser at det blir kleint å blande dette sammen med jobben. Det er jo veldig enkelt å lukke profilen, og det ville en oppegående person gjort, tenker jeg, om han fikk slike flaue kommentarer. For det er virkelig flaut fra voksne folk. |
|
|
|
![]() |
|
|