|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnevogn som tar liten plass i bilenBabyjogger City Elite er den mest geniale vogna eg veit om. Mange finessar, bla. at den er superenkel å slå saman og tar liten plass.
|
|
|
#2 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnevogn som tar liten plass i bilenJeg har ikke hatt Teutonia tre hjuling selv, men passet søsters barn med slik vogn. Den er tung, lang sammenlagt og ustabil med innsatsen forovervendt. De punkteringsfrie hjulene er myke, blir hullete og tar inn småsten, men nå er den svært godt brukt.
|
|
|
|
#3 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Barnevogn som tar liten plass i bilen
Jeg har den vogna, og syns den er helt grei. Ikke perfekt, men det er det jo ingen vogner som er heller. Vi har fashionbag til den som vi sannsynligvis kommer til å bruke til neste vinterbaby også, og så liker jeg at sportsvogndelen kan brukes mot meg den første tiden. Den tar for mye pllass i bilen syns jeg, og må demonteres før man legger den sammen for å få den liten nok.
Og så har vi denne vogna. Og dette er favoritten. Vi vurderer om vi skal kjøpe bagen til den og bruke den som babyvogn, men klarer ikke helt å bestemme oss enda. Men hvis man skal ha en vogn som er lett, og som tar liten plass og ikke minst er enkel å håndtere er dette vogna. Elsker den- og selv om barnet bare sitter forovervendt er den altså genial med stor og fleksibel kalesje, vinduer som man fremdeles kan ha litt oversikt over ungen, og det finnes ikke mer genial måte å legge sammen en vogn på enn dette syns jeg.
|
![]() |
|
|