|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?
|
|
|
#82 |
|
Shake it out!
|
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?Jeg var ikke overvettig begeistra da jeg hadde kjøpt meg genser og min mor (på 65) synes den var så fin at hun kjøpte lik.
|
|
|
#83 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?4-åringen min hadde syntes det var helt topp med lik kjole som meg, men jeg tror ikke jeg hadde valgt det, nei, det blir ikke på tale, faktisk. Ha lik "stil" i et selskap f.eks, det kunne jeg gått for, men jeg har aldri kjøpt klær til henne for å matche meg.
|
|
|
#84 |
|
Audacious
|
Re: Like kjoler - søtt eller sært?NEI!
|
|
|
#86 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Ikke hvis det er vinterdress eller vinterstøvletter.
|
|
|
#87 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?Vel, jeg hadde nok ikke kledd på datteren min i samme kjole som meg. Synes det er mer sært enn søtt. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?Jeg og jentene hadde lik velurkjole m hjerte fra Mycinnamongirl.com. Kostet ikke på langt nær så mye. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?Jeg og datteren min fikk like kjoler i gave. Kjolene er kjempefine hver for seg, men jeg får meg ikke til å bruke dem på oss samtidig, annet enn foran speilet hjemme. Så jeg heller nok mer mot sært enn søtt. Men så har jeg heller aldri vært stor tilhenger av å kle tvillingene likt, selv om det ikke har manglet på velmenende "like" (de er jo tross alt gutt og jente) klesgaver fra fjern og nær. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Søt og rar
|
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?Nei, ikke søtt.
|
|
|
#91 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?Jeg blir helt svett bare av tanken på å gå med samme klær som andre. Mannen er heldigvis lik, så vi pleier å fnise når vi møter par i lik joggedress eller skigenser. Utenkelig! |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Dragedytteren
|
Ikke når det er et spesielt plagg som kommer til å bli brukt og vare en stund. 900 kroner på en barnehagebukse er noe annet. Jeg ville nok hatt mindre samvittighetskvaler for den kjolen, enn for klær som var billigere men som ikke ble brukt. Det er såpass mye annet jeg ikke bruker penger på, som andre gjør.
|
|
|
#93 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?Ikke søtt, ikke sært, men direkte teit. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2011
![]() |
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?Jeg og mellomste har en lik kjole.... Jenta synes det er kjempe stas
|
|
|
#95 |
|
can-jur
|
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?Sært, teit, hæppymuffin altså?
|
|
|
|
#96 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?Jeg hadde tatt meg en tur innom epla, og funnet en lignende, men ikke lik kjole. Der finner du en del av den kjoletypen, både i fleece og ull.
|
|
|
#97 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?Floksa, nei det bør du ikke! For en aldeles herlig gjeng, og det at de er likt kledd bare øker brødreflokkfølelsen jeg får av å se på bildet!
|
|
|
#98 |
|
Søt og rar
|
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?Floksa: Jeg synes like antrekk på barna kan brukes til spesielle anledninger. Og de var helt bedårende i arbeidsantrekkene sine - lag julekort med dem på!
|
|
|
#99 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?Floksa, det der synes jeg bare var kult. Bunader er jo likt. Hele brorfamilien min har vossabunader. De er helt rå når de kommer på 17 mai. Arbeidsdresser likeså. Det var jo en kul gimmick. Dresser generellt. Det er utrolig mye likt feks i skole og barnehage, så de matcher hverandre histen og pisten i uteklær og sko.
|
|
|
#100 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Like kjoler - søtt eller sært?Floksa.
|
![]() |
|
|