|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
En som trener
|
Sv: Krem mot pigmentflekkerJeg var innom en hudpleiesalong i dag og diskuterte litt med damen der. Var i ferd med å kjøpe en krem, men skvatt sånn da jeg så prisen på den bittelille tuben - kr 885, at jeg droppet det og tenkte jeg skulle lete på nettet etter forslagene her i stedet. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krem mot pigmentflekkerJeg kom over en artikkel om et produkt som heter Marine Matrix. Jeg bet meg fast i navnet siden jeg selv fikk enkelte pigmentflekker under graviditeten, og godt kunne tenke meg å bli kvitt disse. Noen som har hørt om eller prøvd dette produktet? Jeg mener å huske at det både var i pulver- og kremform. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
New in here
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Mjøsa
![]() |
Sv: Krem mot pigmentflekker
UVA-stråler finnes i alt lys, også lyspærer og vanlig dagslys. Hudpleieren mener nok at solfaktor må brukes hele året for å hindre aldring, men er nok ikke nødvendig i forhold til pigmentflekker. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Krem mot pigmentflekkerDet står ikke i den artikkelen, men jeg gikk hos Ylva Ohlsson på Hupleieklinikken, Youngstorget.
|
|
|
|
#25 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krem mot pigmentflekkerJeg har nå brukt Cliniques Even Better serum i to måneder, og flekkene er faktisk blitt mindre. Forbedringen kan dog også skyldes, at jeg sluttet med p-piller samtidig som jeg begynte med serumet.
|
|
|
#26 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Krem mot pigmentflekker
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Krem mot pigmentflekkerHer har du grunnen til at jeg har bestemt meg for å minne om solkrem og solbeskyttelse sammen med hver eneste p-pille jeg leverer ut, hver eneste østrogentablett og til alle gravide. Pigmentflekker
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krem mot pigmentflekkerEtter å ha fått mitt første barn, fikk jeg noen stygge pigmentflekker i tinningene og på kinnbena. Fikk de bort etter jeg kjøpte en blekemaske fra Sisley. Brukte den hver dag. Men de kom tilbake med full kraft, og formerte seg voldsomt den sommeren jeg var høygravid med nummer to. Så nå har jeg et verdenskart i ansiktet. Har prøvd Eucerin uten hell, og Sisley får jeg ikke tak i her jeg bor (tror jeg). Solfaktor funker ikke i det hele tatt. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Krem mot pigmentflekkerJeg har nettopp kjøpt Eucerin Even Brighter dag- og nattkrem fra Vitus Apotek, den skal redusere pigmentflekker og har SPF30 (dagkremen). |
|
|
|
|
|
#32 |
|
saftig
|
Sv: Krem mot pigmentflekkerMen hold oss oppdatert på om den virker, da m! Jeg trenger å få gjort noe med to mørke flekker ved smilerynkene. Fastlegen bare tittet på meg og sa "Det der var da ikke så ille", da jeg spurte om henvisning til noen som kunne fjerne dem.
|
![]() |
|
|