|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
| Se resultatene: Har dine unger cherrox? | |||
| Ja, det er obligatorisk |
|
73 | 45,34% |
| Ja, men brukes bare litt |
|
30 | 18,63% |
| Nei |
|
51 | 31,68% |
| Obligatorisk tullesvar |
|
7 | 4,35% |
| Deltakere: 161. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har ungene dine cherrox?Nei, snuppa har ikke Cherrox-liknende støvler. Hun har dock boots og goretex. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
kamerat
|
Sv: Har ungene dine cherrox?Kall meg gjerne enkel, men for meg er Dock Boots også cherroxlignende støvler.
|
|
|
#84 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har ungene dine cherrox?Ja, eller de er vel for små nå når jeg tenker etter. Viking thermo har vi hatt de siste årene og guttungen elsket dem. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har ungene dine cherrox?
Hvilken del av vestlandet bor du på? |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har ungene dine cherrox?Jepp de har det alle tre. Brukes når det er for kaldt for støvler, men ikke direkte vinterskovær. De bruker ikke ullsokker i støvler, men kan ha "ullvangsokker". Cherrox brukes også som byttesko, eller startsko på dager det regner når vi drar, og støvlene er på skolen/i bhg. I tillegg liker ungene de godt. De velger sko som er lett å ta på, og som gjerne kan henge på dress eller regnbukse. Jeg tror ikke jeg kjøper goretex til de to eldste i år. De liker dem ikke, og velger enklere varianter. Så der blir det nok Sorel/Kamik i hovedsak. Vi har vel kanskje noen goretex liggende som lillebror kan bruke om han vil. Minstemor får goretex, da hun likevel trenger litt hjelp med å kle på seg. Men også Kamik/Sorel som alternativ. Det var råkaldt her i fjor. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Har ungene dine cherrox?Cherroxliknende sko: støpte plaststøvler (uelastiske) med syntetisk pelsfor.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#89 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Har ungene dine cherrox?Jeg har krysset for at mine har brukt cherrox, for det meste i form av Viking Thermo. Og ett par billigstøvler med for fra Spar Kjøp, de var til gjengjeld superlette.
|
|
|
#90 |
|
Fortynnet
|
Sv: Har ungene dine cherrox?Jeg skjønner ikke helt at gummistøvler er greit, men Cherrox (og lignende) er fy-fy. Uforete gummistøvler kan være skikkelig iskaldt selv om man har ullsokker til den store gullmedalje. Cherrox (og lignende) er en god del varmere, og i 20 cm søleslaps er det at de er helt tette faktisk ikke noen ulempe. Goretex i barnehagesøla har jeg ikke opplevd som tette nok i den slags vær. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
kamerat
|
Å, du er så sofistikert, du, pøbelsara!
|
|
|
#93 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 19-09-11 kl 15:22. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Verken jeg eller ungene liker gummistøvler heller, men de vil heller ikke gå i vintersko om sommeren. Derfor har de gummistøvler.
|
|
|
|
#95 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Har ungene dine cherrox?Jepp, vi har tidvis Viking Thermo i hus. I år skal eldste ha nye Viking Thermo, mens yngste skal bruke Kamik Snowcone som vi har stående, nesten ubrukte.
|
|
|
#96 |
|
Glamorøs
|
Sv: Har ungene dine cherrox?Ett år har vi hatt sånne Dockbootsliknende saker, men de satt ufattelig dårlig på føttene til min smale fyr. Ellers har vi greid oss med goretex-støvler.
|
|
|
#99 |
|
Introvert textrovert
|
Nå her jeg lest mer av tråden og Lipsyl har vært oppe før ja.
|
![]() |
|
|