Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Brødbaking ...

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-11, 11:06   #16
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: BLÆH... Brødbaking

Jeg har også prøvd utallige oppskrifter, og får det ikke til. Det blir smulete. Ganske godt, men veldig ryent.

Jeg har landet på at butikk-kjøpt er OK, at vi i tillegg baker grove knekkebrød - disse går ned på høykant og vi spiser i tillegg en del havregryn med biola, sånn at fiberinntaket totalt sett blir OK.

Det jeg er på utkikk etter nå er noen skikkelig grove rundstykker (til meg selv) Jeg gidder ikke styre med å bake ting som er 'kneipp-grovt' Skal jeg bake, så er det enten type loff, eller skikkelig grovt og nyttig. Så ja takk til en oppskrift på deilige grove rundstykker.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:24.