Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

MacBook Air eller Pro?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-11, 21:59   #1
kamp
ASD

Medlem siden: Mar 2010
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: MacBook Air eller Pro?

Jeg ville valgt den største 13" om jeg kunne valgt nå fremfor pro 13" fordi den er lettere siden jeg transportere den med meg

Satt akkurat inn ny HD i min gamle mac, så det er også en mulighet.. (men ny mac er alltid gøyere)

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 09:53   #2
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: MacBook Air eller Pro?

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Jeg ville valgt den største 13" om jeg kunne valgt nå fremfor pro 13" fordi den er lettere siden jeg transportere den med meg

Satt akkurat inn ny HD i min gamle mac, så det er også en mulighet.. (men ny mac er alltid gøyere)

Har satt inn SSD i min tre år gamle MBP. Gjorde underverker for hvordan ytelsen for maskinen oppleves. For meg er det nå slik at jeg vel nesten heller vil bruke en tre år gammel maskin med SSD i stedet for en helt ny maskin med tradisjonell harddisk.... Man kan også ha både harddisk og SSD hvis man tar ut den optiske enheten fra Mac-en. MBP-en er den eneste av mine bærbare som har optisk nå - de andre maskinene er enten uten dette, ellers så har jeg på de andre erstattet den optiske med en diskbrønn slik at jeg kjører både harddisk og SSD.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.