|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er det sammenheng mellom din trivsel på jobb og hvor sliten du blir? | |||
| Jeg stortrives på jobben og er ikke mentalt eller fysisk sliten ved ukas slutt |
|
11 | 10,78% |
| Jeg stortrives på jobben og er mentalt eller fysisk sliten ved ukas slutt |
|
40 | 39,22% |
| Jeg mistrives på jobb og er ikke mentalt eller fysisk sliten ved ukas slutt |
|
0 | 0% |
| Jeg mistrives på jobb og er mentalt eller fysisk sliten ved ukas slutt |
|
4 | 3,92% |
| Jeg trives helt greit på jobb og er ikke mentalt eller fysisk sliten ved ukas slutt |
|
7 | 6,86% |
| Jeg trives helt greit på jobb og er mentalt eller fysisk sliten ved ukas slutt |
|
33 | 32,35% |
| Jeg tror jeg hadde vært mindre sliten om jeg hadde hatt en annen jobb |
|
13 | 12,75% |
| Jeg tror jeg hadde vært like sliten/like lite sliten uavhengig av type jobb |
|
8 | 7,84% |
| Trivsel schmivsel. Sliten blir man uansett! |
|
2 | 1,96% |
| Dah! |
|
3 | 2,94% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 102. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvor sliten du blir etter endt arbeidsuke versus hvor godt du trives påJeg stortrives på jobb, og er aldri fysisk eller mentalt sliten ved ukeslutt. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
nygift
|
Sv: Spinoff: Hvor sliten du blir etter endt arbeidsuke versus hvor godt du trives påJeg er veldig glad i jobben min, men kveldsarbeid er noe dritt!!
|
|
|
|
#23 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvor sliten du blir etter endt arbeidsuke versus hvor godt du trives påJeg strotrives på jobb, men er sliten etter uka. Jeg tror igrunn ikke det er så mye jobben som er slitsom - stort sett. Det er mer alt som skjer både før og etter jobben i ukedagene......
|
|
|
|
#24 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Spinoff: Hvor sliten du blir etter endt arbeidsuke versus hvor godt du trives påJeg husker at noen på nabokontoret i mion første jobb hadde en plakat på døra. Den viste alle dagene i en arbeidsuke (mandag til fredag) og to kuer. Den ene kua var under 30 år og den andre over 30 år. Kua under 30 år var utslitt på mandag og ble mer og mer opplagt utover uka. Kua over 30 år var i toppform på mandag og utslitt på fredag.
|
|
![]() |
|
|