|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
maler
|
Stokke sleepi - verdt pengene?Den er fin. Den er dyr. (som i nesten 6000 kr for både den lille og den store sengen). Er den verdt det? Man får jo sprinkelseng til et par hundrelapper også. Og ei vugge til et par tusenlapper eller så. Fornuften min har sagt til meg 3 ganger nå at ingen seng til et barn er verdt så mye penger. Stemmer det?
|
|
|
#2 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Stokke sleepi - verdt pengene?Den er veldig fin, men til den prisen?
|
|
|
#4 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Stokke sleepi - verdt pengene?Kjempefin. Jeg sto og kikket på den der den sto i butikken satt opp med nyfødtkit og sengehimmel og var så søt atte. Lenge.
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Sv: Stokke sleepi - verdt pengene?
|
|
|
#6 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Stokke sleepi - verdt pengene?Nei.
|
|
|
#7 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Stokke sleepi - verdt pengene?Vi har dritdyr sprinkelseng som kan vokse til juniorstørrelse, nemlig denne:
|
|
|
#8 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Skal jeg først bruke masse penger på en barneseng så blir det denne eller Leander-senga i stedet.
|
|
|
#9 |
|
maler
|
Denne er jo den fineste.
|
|
|
#10 |
|
Har bakt søte kaker
|
|
|
|
#12 |
|
maler
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Stokke sleepi - verdt pengene?Tja. Vi har den, fikk riktignok 25% rabatt, but still. For oss er den verdt det. Vi har liten leilighet, så vi triller vognen ut på stuen på dagtid til soving og så inn igjen på vårt rom om kvelden.. Regner med å bruke den ganske lenge med de ulike utvidelsesmulighetene, og så kan det hende et søsken får den hvis er sånt skulle komme. Hvis vi ikke hadde hatt soverom og stue sånn at vi kan trille sengen mellom, hadde vi nok valgt en annen, billigere seng. Vi har lånt så mye annet, så Sleepien var "luksuskjøpet" vårt.
|
|
|
|
#14 |
|
Tatt på
|
Sv: Stokke sleepi - verdt pengene?Begge ungene har (hatt) og besteforeldre har betalt. Minikittet kjøpt sammen med den første, brukte vi igjen til nr. 2.
|
|
|
#15 |
|
Bedreviter
|
Sv: Stokke sleepi - verdt pengene?Den er jo verdt det, hvis du synes den er fin nok til å forsvare prisen. Men hvis det er på grunn av det praktiske og at den er så "langlivet", så absolutt ikke. Du kan kjøpe sprinkelseng, barneseng og ungdomsseng på IKEA for en billigere penge til sammen enn det du betaler for Stokke-sengen. Alle sammen fine og veldig praktiske. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stokke sleepi - verdt pengene?Jeg hadde fryktelig lyst på den da jeg skulle ha fireren. I og med at fireren snart er året og enda ikke har sovet en hel natt i egen seng er jeg glad jeg besinnet meg. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stokke sleepi - verdt pengene?Kjenner noen som har og ser at den ikke blir brukt til annet enn kosedyroppbevaring etter babyseng-størrelsen. Da er det altfor dyrt
|
|
|
#18 |
|
maler
|
Veldig godt poeng.
|
|
|
#20 |
|
maler
|
Gå i arv du liksom. :sloss: Men selge, det er jeg med på.
|
![]() |
|
|