Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Stokke sleepi - verdt pengene?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-11, 15:12   #1
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stokke sleepi - verdt pengene?

Den er fin. Den er dyr. (som i nesten 6000 kr for både den lille og den store sengen). Er den verdt det? Man får jo sprinkelseng til et par hundrelapper også. Og ei vugge til et par tusenlapper eller så. Fornuften min har sagt til meg 3 ganger nå at ingen seng til et barn er verdt så mye penger. Stemmer det?

For ordens skyld: plutten sin er moden for fyllinga når han er ferdig med den.

Gammel 04-10-11, 15:15   #2
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stokke sleepi - verdt pengene?

Den er veldig fin, men til den prisen? Ungene mine har sovet i ei gammel sprinkelseng som søstra mi arva av noen venner av svigerforeldrene sine, så så mye bryr jeg meg om senger.

Gammel 04-10-11, 15:20   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke verd det. Så fin er den ikke. Jeg har definitivt heller valgt kilisenga de selger hos Sprell og minifin.

Gammel 04-10-11, 15:20   #4
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Kjempefin. Jeg sto og kikket på den der den sto i butikken satt opp med nyfødtkit og sengehimmel og var så søt atte. Lenge.
Og så tok jeg meg sammen og lot det være.

Gammel 04-10-11, 15:23   #5
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Kjempefin. Jeg sto og kikket på den der den sto i butikken satt opp med nyfødtkit og sengehimmel og var så søt atte. Lenge.
Og så tok jeg meg sammen og lot det være.

BTDT x 3. Den er så utrolig søt når den er sånn miniseng. Det er bare det at jeg aldri har hatt behov for noen miniseng. Nå må jeg nesten ha det for å få den inn på soverommet vårt, men det finnes jo billigere små senger enn den der da.

Gammel 04-10-11, 15:25   #6
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Nei.
Hjelper ikke at den er aldri så søt, altså.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 15:28   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har dritdyr sprinkelseng som kan vokse til juniorstørrelse, nemlig denne:

Og jeg synes vel ikke helt at den er verdt pengene. Selv om den er fin.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 15:28   #8
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Ikke verd det. Så fin er den ikke. Jeg har definitivt heller valgt kilisenga de selger hos Sprell og minifin.

Skal jeg først bruke masse penger på en barneseng så blir det denne eller Leander-senga i stedet.

Gammel 04-10-11, 15:29   #9
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Vi har dritdyr sprinkelseng som kan vokse til juniorstørrelse, nemlig denne:

Og jeg synes vel ikke helt at den er verdt pengene. Selv om den er fin.

Denne er jo den fineste. Men den har jeg absolutt ingen unnskyldninger for å vurdere.

Gammel 04-10-11, 15:30   #10
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Denne er jo den fineste. Men den har jeg absolutt ingen unnskyldninger for å vurdere.

Det varmer å høre, for det var et sant helvete å montere den opp fordi vi fikk feil sider (alt fra samme esken er produsert for å passe sammen, vi fikk noe fra en annen eske også ). Men når alt ordnet seg er den jo riktig fin. Men, jeg banna litt for at vi ikke bare kjøpte en billig Ikea-sak i stedet.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 15:31   #11
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Standard

Når alt annet feiler så påstår jeg at det er viktig for min mentale helse.

Gammel 04-10-11, 15:32   #12
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Når alt annet feiler så påstår jeg at det er viktig for min mentale helse.

Godt argument. Det kjøper jeg. Jeg vet ikke helt om jeg bruker det her, men det skal absolutt gjemmes til den neste chill-kjolen jeg forelsker meg i.

Gammel 04-10-11, 15:35   #13
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Tja. Vi har den, fikk riktignok 25% rabatt, but still. For oss er den verdt det. Vi har liten leilighet, så vi triller vognen ut på stuen på dagtid til soving og så inn igjen på vårt rom om kvelden.. Regner med å bruke den ganske lenge med de ulike utvidelsesmulighetene, og så kan det hende et søsken får den hvis er sånt skulle komme. Hvis vi ikke hadde hatt soverom og stue sånn at vi kan trille sengen mellom, hadde vi nok valgt en annen, billigere seng. Vi har lånt så mye annet, så Sleepien var "luksuskjøpet" vårt.

Gammel 04-10-11, 15:41   #14
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Begge ungene har (hatt) og besteforeldre har betalt. Minikittet kjøpt sammen med den første, brukte vi igjen til nr. 2.

Gammel 04-10-11, 15:52   #15
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er jo verdt det, hvis du synes den er fin nok til å forsvare prisen. Men hvis det er på grunn av det praktiske og at den er så "langlivet", så absolutt ikke. Du kan kjøpe sprinkelseng, barneseng og ungdomsseng på IKEA for en billigere penge til sammen enn det du betaler for Stokke-sengen. Alle sammen fine og veldig praktiske.

Men jeg har alltid vært villig til å betale ekstra for vakkert design, så jeg skal i alle fall ikke moralisere.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 15:53   #16
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde fryktelig lyst på den da jeg skulle ha fireren. I og med at fireren snart er året og enda ikke har sovet en hel natt i egen seng er jeg glad jeg besinnet meg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 15:54   #17
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjenner noen som har og ser at den ikke blir brukt til annet enn kosedyroppbevaring etter babyseng-størrelsen. Da er det altfor dyrt

Gammel 04-10-11, 15:54   #18
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg hadde fryktelig lyst på den da jeg skulle ha fireren. I og med at fireren snart er året og enda ikke har sovet en hel natt i egen seng er jeg glad jeg besinnet meg.

Veldig godt poeng.

Gammel 04-10-11, 15:55   #19
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er jo en solid seng som kan gå i arv, evt taper seg lite i pris så du kan selge den når du er ferdig.

Gammel 04-10-11, 15:56   #20
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Dette er jo en solid seng som kan gå i arv, evt taper seg lite i pris så du kan selge den når du er ferdig.

Gå i arv du liksom. :sloss: Men selge, det er jeg med på.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:21.