|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
nygift
|
Sv: Hvordan sliten er du etter endt arbeidsuke?Jeg jobber i lekebutikk, to dager i uken, så jeg burde ikke være så veldig sliten, men det er jeg faktisk.
|
|
|
|
#62 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan sliten er du etter endt arbeidsuke?Sjelden fysisk sliten iallefall for jeg sitter på rumpa og trykker på dataen nesten hele dagen.
|
|
|
|
#63 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan sliten er du etter endt arbeidsuke?Den slite heten jeg forresten er mest preget av er at jeg ikke orker telefoner når jeg har fri. Jeg orker ikke forholde meg til en eneste telefon uansett omtrent. (jeg sitter tidvis fjorten timer eller mer i strekk i opptil flere telefoner samtidig i testperioder.) |
|
|
|
#64 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Hvordan sliten er du etter endt arbeidsuke?Jeg er mest sliten etter helgen, jeg. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan sliten er du etter endt arbeidsuke?Det varierer litt, men det er nok mest mentalt. For tiden er det mye møtevirksomhet, søknadsskriving og konferanser da blir jeg sliten i hodet. I andre perioder gjør jeg helt andre ting som å lempe rundt på bøker, trekke ledninger og løpe rundt. Da er jeg gjerne mer sliten fysisk. Men er veldig glad for å ha en variert og spennende jobb med godt arbeidsmiljø.
|
|
|
#66 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvordan sliten er du etter endt arbeidsuke?Jeg er mest mentalt sliten etter ei arbeidsuke. Jeg kan bli fysisk sliten også, det er gjerne en dag eller to i uka som er ekstra hektisk og man ikke har tid til å sitte ned i det hele tatt, men det går ganske fort å hente seg igjen etterpå. Jeg er så heldig at jeg ikke må møte på jobb i helgene, men det hender jeg må gjøre en del arbeid likevel. Helg for meg er fredag kveld - det er da jeg virkelig slapper av og senker skuldrene. Lørdag er fridag, men går med til handling og ting som må ordnes. Søndag jobber jeg ofte.
|
|
|
|
#67 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan sliten er du etter endt arbeidsuke?Jeg er nok mer sånn "oi, nok en travel uke over, så deilig med helg!-sliten". Altså ikke nevneverdig. Men jeg trives med å ha det travelt, liker jobben min, liker familien min, prøver å ikke se på ting som stress. Det hjelper ofte på meg å tenke positivt, ikke la meg stresse, ikke tenke på alt jeg IKKE rekker... |
|
|
|
![]() |
|
|