Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor bosette seg når …

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-11, 11:10   #14
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor bosette seg når …

Opprinnelig lagt inn av OlleVia, her.

vi flyttet til Langhus / Ski for ett år siden og trives forsåvidt og det er jo ikke lange biten inn til Oslo, men når det er sagt så er alt relativt. Må innrømme det er litt slitsomt å jobbe i Oslo å bo her. Vi kjøpte bil når vi flyttet ut her og med levering av barn på SFO og etterhvert bhg, så kommer en seg på veien når det er midt i rushen og jeg bruker da en time for å komme meg til jobb i Oslo.
Toget tar jeg jo gjerne, men siden jeg må skifte fra tog til bane i Oslo, så tar det tid det også... Har permisjon nå, så får se hva jeg gjør når jeg skal tilbake i jobb.
Men må innrømme at jeg tenker på å skifte jobb.

Vi bor i Ski og jeg byttet jobb(er) til nærmiljøet i Ski og Oppegård for 3-4 år siden. Jeg orker ikke NSB. Og mannen min jobber og kjører bil til Lysaker, så det sier seg selv at det går lettere i hop når en av oss jobber nærmere. Men det er utrolig mange som jobber i Oslo her og kan du ta toget fra Ski så går det jo mye oftere og har hurtigtog enn når du må på en av lokalstasjonene på linjen.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:19.